تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۳۵۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمان مکانی امن و مقصدی برای گذراندن تعطیلات
 

در حقیقت عمان مکانی امن برای گردشگران می‌باشد. غارنوردی؛ ساحل گردی؛ تورهای کویری و ... همگی می‌توانند بخشی از برنامه سفر با تور عمان شما باشند. وبسایت عمان۷۷۷ در این باره می‌گوید: عمان دارای کوه‌ها؛ خط ساحلی خیره‌کننده؛ مناطق نیمه خشک و دست بیابانی با سنگ‌ریزه‌های وسیع می‌باشد. بیشتر مردم در سواحل جنوب شرقی زندگی می‌کنند. عمان دارای آب و هوای گرم و خشک می‌باشد.

عمان؛کشوری است در حاشیه جنوبی خلیج فارس که آب و هوایی گرم و خشک دارد.بهترین زمان سفر به این کشور در فصول پاییز و زمستان است.در این زمان دمای هوا،در حدود ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اگر قصد سفر با تور عمان را دارید؛ برای ماه‌های سرد سال برنامه ریزی کنید. عمان یکی از گرم‌ترین آب و هوای جهان را دارد. اما در اطراف منطقه سلاله هوا خنک‌تر و مرطوب‌تر می‌باشد. زیرا بادهای موسمی که از هند می‌وزند به این منطقه می‌رسند. در این منطقه از اواخر ژوئن تا اواخر سپتامبر باران می‌بارد و دمای هوا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

تور عمان و بازدید از مسجد زیبای سلطان قابوس

گردشگری در عمان به سرعت در حال رشد است. این کشور توسعه یافته و با ثبات مکان امنی برای گردشگران می‌باشد. عمان همچنین محلی برای ماجراجویی می‌باشد. کمیته گردشگری فرهنگی در خاورمیانه در سال 2012 ؛ Lonely planet مسقط را به عنوان دومین شهر که دارای متنوع‌ترین محیط‌ها می‌باشد؛ معرفی کرد. در مسقط طیف وسیعی از مناظر برای بازدید گردشگران وجود دارد.

برای هشتمین سال متوالی،عمان به رتبه صفر در میزان جرم و جنایت و تروریسم رسیده است.این دستاورد، مرهون ارزش‌های جامعه عمانی و میراث تاریخی و فرهنگی کشور است.

گردش در صحرای بزرگ عربستان یکی از مکان‌های ایده‌ال برای تفریح گردشگران می‌باشد. بیشتر تورهای کویری شتر سوارند. دیدن عشایر بادیه نشین نیز جالب توجه می‌باشد. تمام بیابان‌های عمان شنی نیستند. اما قسمت‌هایی که دارای تپه‌های بزرگ و گسترده شنی هستند؛ تورهای شتر سواری در این مکان‌ها برای گردشگران اقامت دارند.

قیمت تور عمان:عوامل موثری در تعیین قیمت تور عمان موثرند که میتوان به انتخاب هتل و نوع ایرلاین و زمان سفر اشاره کرد.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های گردشگری عمان؛ هتل‌های پنج ستاره؛ قلعه‌های قدیمی؛ موزه‌ها؛ مراکز خرید؛ تورهای کویری؛ اماکن گردشگری منحصر به فرد جهان و .... اطلاع یابید؛ اخبار گردشگری در وبسایت عمان ۷۷۷ را دنبال کنید. شما می‌توانید هیجان‌انگیزترین خبرها را در این وبسایت مطالعه کنید و برای سفر با تور عمان به این مکان‌ها برنامه‌ریزی کنید.

نمایی از شهر زیبای مسقط در تور عمان

تور عمان و دانستنی‌های سفر به این کشور

یکی از جالب‌ترین دانستنی‌های سفر به عمان این است که عمان به عنوان شهری بدون جنگل و قطار شناخته شده است. امروزه در بیشتر کشورهای جهان قطار و راه‌آهن به چشم می‌خورد. مترو و قطار زیرزمینی به عنوان وسیله‌ای جهت حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این نکته جالب توجه است که کشورهای زیادی هستند که در آن‌ها راه‌آهن و قطار وجود ندارد.

در تور عمان، جهت تماس می‌توانید از دو اپراتور معروف بنام‌های: عمان تل(omantel) و ooredoo استفاده نمایید.هزینه استفاده از سیم کارت توریستی عمان تل(tourist sim) پنج ریال عمانی و اعتبار ان ۱۰ روزه خواهد بود.

عمان به عنوان یک کشور کاملا توریستی و زیبا؛ دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. یکی از دلایلی که نبود قطار و راه‌آهن را در عمان کم‌رنگ کرده است؛ فاصله نزدیک مکان‌های توریستی عمان و مسقط به یکدیگر می‌باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهد وجود کوه‌هایی با ارتفاع زیاد در عمان می‌تواند مانع از وجود قطار و راه‌آهن در این مناطق باشد. مشاهده این کوه‌های بلند و سر به فلک کشیده شما را به وجد می‌آورد.

جاذبه های طبیعی عمان در سفر به این کشور

یکی از بلندترین و مشهورترین کوه‌های داخلی عمان؛ رشته کوه جبل الشمس می‌باشد که در توابع عمان و در شهر حمرا است. ارتفاع این رشته کوه به اندازه‌ای بلند است که اولین کسانی که طلوع آفتاب را مشاهده می‌کنند؛ ساکنین روستای شمس هستند. سرمایه‌گذاران زیادی بر روی این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شاید در آینده تغییراتی در این قسمت‌های ایجاد گردد.

تور ارزان عمان: می‌تواند یک انتخاب از سوی مسافرین باشد با انتخاب هتل‌های معمولا دو و یا سه ستاره و یا هتل آپارتمان در مرکز شهر مسقط و همچنین انتخاب پروازهای ایرانی در روزهای غیر تعطیل و بخصوص فصل تابستان شاهد کاهش قیمت تور عمان خواهیم بود.

تعداد کشورهایی که از پوشش گیاهی بالایی برخوردار هستند؛ کم نیست. اما در میان کشورهای دنیا چند کشور بدون جنگل وجود دارند که عمان نیز یکی از این کشورها است. اما مکان‌های سرسبز و زیبایی که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند در تورعمان زیاد می‌باشد. بهلا؛ شهر صلاله؛ کوه سبز یا جبل اخضر و .... از جمله مکان‌های سبز و دلنشینی هستند که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این مکان‌ها اقدام می‌کنند.

جهت اطلاع از قیمت تور عمان به وبسایت عمان۷۷۷ به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://oman777.com/

:
:
:
آخرین اخبار