تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۳۴۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار تغییر رنگ‌بندی کرونایی هندیجان از آبی به زرد/ افزایش مراجعه بیماران
 مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، گفت: رعایت محدودیت‌های اعلام شده در ستاد ملی و استانی کرونا توسط ادارات ذی‌ربط و همکاری مردم می‌تواند از حاد شدن شرایط موجود جلوگیری نماید.

 داوود رئیسی ضمن اشاره به ادامه افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان شهدا هندیجان، اظهار داشت: متأسفانه همان گونه که پیش‌بینی می‌شد با کاهش محدودیت‌های مقابله با کرونا شاهد کم‌توجهی عده‌ای از مردم، اصناف و ادارات به دستورالعمل‌های کرونا و افزایش تعداد بیماران هستیم.

متخصص داخلی بیمارستان شهدا هندیجان، ادامه داد: این افزایش بیماران باعث تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی هندیجان به زرد شده است، اما این فقط آغازی بر افزایش بیماری و پیک جدید کرونا می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: آمادگی جامعه در مقابل این ویروس در کاهش تلفات و خسارت‌های این بیماری بسیار حائز اهمیت است. از تجربیات دو سال اخیر باید حداکثر استفاده را برد.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش توجه و جدیت در رعایت دستورالعمل‌ها از جمله استفاده مستمر از ماسک، عدم برگزاری دورهمی‌ها و مراسمات، عدم مسافرت به شهرهای دور و نزدیک، اجرای دقیق و بدون اغماض محدودیت‌های اعلام شده در ستاد ملی و استانی کرونا توسط ادارات ذی‌ربط و همکاری مردم در اجرای این محدودیت‌ها، همچنین تزریق فوری و بدون معطلی واکسن در افرادی که هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند، اقداماتی است که می‌بایست با اجرای هرچه سریع‌تر آنها از وارد شدن به وضعیت نارنجی و قرمز جلوگیری کرد./ایلنا

:
:
:
آخرین اخبار