تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۳۴۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: خوزستان نیازمند بالاترین سطح خدمات درمانی است
 استاندار خوزستان با بیان اینکه این استان نیازمند بالاترین سطح خدمات درمانی است گفت: انجام عمل پیوند قلب در این استان بسیار مهم و حیاتی بوده و باعث می شود بیماران برای این عمل عازم دیگر استان ها نشوند.

  صادق خلیلیان روز چهارشنبه در عیادت از بیمار گیرنده قلب در بیمارستان گلستان اهواز ضمن تشکر و قدردانی از کادر بهداشت و درمان استان خوزستان افزود: خوشبختانه اولین عمل موفقیت آمیز پیوند قلب در خوزستان انجام شد و این یک قدم رو به جلو برای توسعه فعالیت های پیوند عضو در استان است.

وی با بیان اینکه انجام عمل موفقیت آمیز پیوند قلب یک نوع پیشرفت برای استان خوزستان می باشد افزود: تاکنون دیگر عمل های جراحی پیوند عضو در خوزستان انجام می شد و با انجام عمل پیوند قلب، دیگر نیازی به اعزام بیماران به نقاط مختلف کشور نیست.

استاندار خوزستان بیان کرد: حال عمومی بیمار گیرنده قلب خوب بوده و مراحل اولیه درمان را به خوبی پشت سر گذاشته است.

خلیلیان گفت: بیمارستان گلستان اهواز بزرگترین مرکز آموزشی درمانی در کشور است که نیازهای متنوعی داشته و باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد لذا مورد پشتیبانی قرار می گیرد.

اولین عمل موفقیت آمیز پیوند قلب در خوزستان انجام شد. در این عمل قلب یک جوان ۲۷ ساله باغملکی به یک فرد ۲۸ ساله شوشتری پیوند زده شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار