تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۳۳۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست سازمان تامین اجتماعی:
خدمات درمانی باکیفیت به مردم ارایه می‌دهیم
  سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: این ظرفیت در کل کشور به ویژه خوزستان فراهم است تا بتوانیم خدمات درمانی با کیفیت تری به مردم ارایه دهیم.

  میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیت وی در اهواز بیان کرد: ظرفیت و فضای کنونی کشور و دولت بیش از پیش باید در خدمت مردم قرار گیرد و می توان کارهای بهتری نسبت به گذشته انجام شود.

وی افزود: بیش از نیمی از جمعیت کشور با تامین اجتماعی مرتبط هستند؛ همچنین بیش از ۶۰ درصد جمعیت خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند لذا سعی می کنیم خدمات خود را به صورت عادلانه توزیع کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از برنامه های ما در سازمان این است که در شرایط سخت بتوانیم بیش از گذشته به مردم خدمات رسانی کنیم. همچنین باید مشکلات بخش‌هایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بر اساس نیاز استان ها برطرف کنیم.
وی ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی اقدامات خوبی در بخش درمان خوزستان صورت گرفته که شایسته تقدیر است. ما در بخش توسعه تجهیزات و زیرساخت بیمارستانی برنامه‌های خوبی داریم و به طور قطع توجه ویژه ای به خوزستان خواهیم داشت.

موسوی گفت: بنا داریم بیمارستان‌های در دست احداث وابسته به تامین اجتماعی در کشور که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، را هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم تا از این طریق بخشی از مشکلات مردم کمتر شود.

وی ادامه داد:ساز و کاری برای بحث بیمه خادمان مساجد در نظر گرفتیم و تلاش می‌کنیم در صورت امکان از ظرفیت بیمه همگانی برای این امر استفاده کنیم.

موسوی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم حقوق مستمری بگیران را پرداخت کنیم ماهیانه ۵۰ هزار میلیارد ریال کسری منابع داریم که این رقم حدود ۲ برابر واریز یارانه نقدی هر ماه است و مجبور هستیم از بانک قرض بگیریم.

وی گفت: رسیدگی به محرومان جزو برنامه عدالت اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است و ما به این موضوع توجه ویژه‌ای داریم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی صبح روز چهارشنبه برای بررسی مشکلات و مسایل حوزه تامین اجتماعی خوزستان، وارد اهواز شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار