تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۳۱۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمپ قلیان سرا‌های ایذه
به‌منظور تدوین و اجرای طرح شهر بدون دخانیات و در راستای اجرای مصوبات قرارگاه مقابله با کرونا، ده باب قلیان سرا در شهرستان ایذه پلمپ گردید.
  رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه گفت: در راستای اجرای طرح شهر بدون دخانیات و هماهنگ با مصوبات قرارگاه کرونا ویروس، ده باب قلیان سرا و مرکز استعمال قلیان و دخانیات در شهرستان ایذه پلمپ گردید.پلمپ قلیان سرا‌های ایذه


ایمان نوروزی منش افزود: در راستای اجرای برنامه جامع کنترل و مبارزه با دخانیات و آیین‌نامه اجرائی، مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در مراکز عمومی و مصوبات قرارگاه کرونا ویروس و اجرای طرح شهر بدون دخانیات در شهرستان ایذه، با دستور دادستان عمومی شهرستان، تمامی مراکزی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند طی چندین مرحله توسط نیروی انتظامی و با همکاری ادارات صمت و اتاق اصناف پلمپ می‌شوند.


وی ادامه داد: در همین خصوص در اولین مرحله تعداد ده باب مرکز عرضه قلیان در شهرستان ایذه پلمپ گردید و پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی آن‌ها تشکیل شد.


نوروزی منش خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر پیش رو داریم، به‌منظور نجات‌بخشی جامعه و کمک به‌سلامت عمومی، برای جلوگیری از عرضه قلیان در مراکز عمومی، همکاری و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح شهرستان و کلیه شهروندان را خواستاریم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه گفت: به طور کلی عرضه قلیان ممنوع است و در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، برخورد با متخلفان این صنف توسط مراکز بهداشتی تشدید شده است؛ لذا از مردم خواهشمندیم در صورت اطلاع و یا مشاهده باز بودن مراکز عرضه قلیان، مراتب را به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت یا ستاد مرکز بهداشت یا سامانه اطلاع‌رسانی شکایات مردمی ۱۹۰ گزارش دهند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار