تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۳۱۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌دانیم چه کسانی پشت اظهارات نماینده تهران هستند/دستگاه قضا متخلفان میدان الغدیر را اعمال قانون کند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات نماینده تهران در مورد میدان الغدیر اهواز، گفت: به نظرم این اظهارات با هدف خاصی صورت گرفته و ما می‌دانیم چه کسانی پشت این قضیه هستند.
 سیدکریم حسینی با انتقاد از اظهارات اخیر  روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص معضلات موجود در میدان الغدیر اهواز، اظهار کرد: نماینده تهران در پایان جلسه مجلس در مورد میدان الغدیر نکاتی را مطرح کرد که پس از اتمام صحبت‌هایش به وی اعتراض کرده و به  نائب رئیس مجلس تذکر دادیم که نماینده تهران حق اظهار نظر غیرکارشناسی ندارد.

وی با بیان اینکه نمانیده  مردم تهران در مجلس بدون اطلاع دقیق از مسائل میدان الغدیر اهواز  در مورد آن صحبت کرده است، افزود: صحبت‌های غیرکارشناسی وی نشان داد این اظهارات فقط مصرف رسانه‌ای دارد و مشکلی را حل نخواهد کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نماینده اگر توانمند است به مشکلات حوزه انتخابیه خود بپردازد، گفت: او  در یک تذکر دو دقیقه‌ای به جای پرداختن به مسائل حوزه انتخابیه خود به مشکلات حوزه انتخابیه دیگری بپردازد، قطعاً دنبال حل مشکل نیست.

حسینی بیان کرد: نماینده تهران در پاسخ به اعتراضات ما گفت: بنده بر اساس مکاتبه‌ای که به دستم رسیده است در مساله میدان الغدیر ورود کردم.

وی با تاکید بر اینکه اظهارات این نماینده جز ایجاد التهاب نتیجه‌ای به دنبال نداشت، عنوان کرد: بنده پرداختن کل نمایندگان کشور به مسائل استان را قدر می‌دانم اما چنانچه این پرداختن  فقط بار روانی برای جامعه به دنبال داشته باشد و مشکلی را حل نکند ما مخالف آن هستیم.

حسینی با طرح این سوال مبنی  بر اینکه چرا زمانی که نمایندگان خوزستان مسائل کلانی را در مجلس مطرح می‌کنند از ما حمایت نمی‌شود، افزود: به نظرم این اظهارات با هدف خاصی صورت گرفته و ما می‌دانیم چه کسانی پشت این قضیه هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه در قضیه میدان الغدیر حق الناسی وجود دارد که نباید ضایع شود، انحصار در عرضه میوه و تره‌بار باید از بین برود و فضای کسب و کار رونق بگیرید.

وی افزود: قیمت میوه‌هایی که وارد میدان می‌شوند با قیمتی که به دست مصرف ‌کننده می‌رسد تفاوت بسیار زیادی دارد

حسینی بیان کرد: به عنوان وکیل مردم در مجلس از دستگاه قضا درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر در مورد میدان الغدیر اعمال قانون کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار