تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات پاکسازی معابر روستاهای مسیر شلمچه آغاز شد
معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر گفت: عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی معابر ١٠ روستای مسیر شلمچه روز چهارشنبه با حمایت بنیاد علوی آغاز شد.

محمود غلام‌زاده افزود: این طرح در روستاهای شهرک سوم، عریض، سوره، پل نو، جدیده، دربند غربی، شهرک سادات، مصلاوی و سرحانیه اجرا می‌شود.

وی همچنین افزود: در راستای مرحله نخست عملیات عمرانی نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی با پوشش مناطقی چون کوی مولوی، روستای شنه‌محرزی، آلبونایی و کوی سوم‌خرداد در حال اجرا است.
غلام‌زاده با بیان اینکه این پروژه بزرگ با حمایت بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این شهرستان عملیاتی شده است، افزود: در مرحله نخست پروژه نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی، اکیپ‌هایی سیار این نهاد به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی برای پاکسازی مناطق مختلف شهری خرمشهر نیز فعال شدند.
معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر اظهار داشت: محور اجرای این طرح مشارکت مردمی بوده و در همین زمینه اهالی مناطق مختلف شهرستان خرمشهر ضمن استقبال از این اقدام با عوامل این نهاد در راستای اجرای هرچه بهتر عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی محله‌محور همکاری می کنند.
غلام‌زاده همچنین از آمادگی این نهاد برای پاکسازی دیگر مناطق شهرستان خرمشهر خبر داد و گفت: در صورت آمادگی ساکنان مناطق مختلف خرمشهر برای مشارکت در این طرح پاکسازی، طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی در مناطق درخواستی خرمشهر عملیاتی می‌شود.

نهاد پیشرفت و آبادانی به نمایندگی از بنیاد علوی از سال گذشته در خرمشهر مستقر و  پس از ۱۰ ماه مطالعه کارشناسی در منطقه، فعالیت خود را در ۲ محور محرومیت‌زدایی وتوانمند سازی کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.

بنیاد علوی همچنین ۹۲۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در خرمشهر اختصاص داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار