تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۲۹۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال افزایش خروجی‌های فولاد و بازگشت ویسی به خانه
 احتمالا خروجی‌های تیم فولاد، قهرمان جام حذفی بیشتر خواهد شد.

باشگاه فولاد خوزستان پس از قهرمانی در جام حذفی با تغییر و تحولاتی همراه بود؛ آذری رفت و گرشاسبی آمد و بعد از این جابه‌جایی در راس باشگاه و تغییراتی در اعضای هیات مدیره، این بار بحث ادامه همکاری با نکونام مطرح شد. مربی‌ای که در دو فصل گذشته توانسته بود برای فولاد دو سهمیه آسیایی و یک عنوان قهرمانی در جام حذفی کسب کند.

  مذاکرات برای ادامه همکاری با نکونام آغاز شد اما در همین حین و با طولانی شدن روند مذاکرات، چند بازیکن از جمع فولادی ها جدا شدند؛ زبیر نیک نفس و عارف آقاسی به استقلال رفتند و محسن فروزان هم شاگرد قلعه نویی در گل گهر شد. مهران درخشان مهر هم به گفته نکونام از این تیم جدا شده است.

البته این ها تمام خروجی های فولاد نیستند زیرا پریرا نیز از استقلال، آبشک از پرسپولیس و فرشاد احمدزاده از سپاهان پیشنهاد دارند که احتمالا اگر امروز نکونام و فولاد برای همکاری به توافق نرسند، این نفرات هم جدا خواهند شد.

نکته قابل تامل این است که فولاد در حال حاضر از مدعیانی چون گل گهر، سپاهان، استقلال و پرسپولیس که پیش از این وارد بازار نقل و انتقالات شده اند، عقب مانده زیرا نه تنها با خروج مهره های تاثیرگذارش مواجه شده است، بلکه پنجره آن نیز هنوز باز نشده است.

همچنین شنیده می شود، عبدالله ویسی که با فولادی ها به توافقات اولیه رسیده است، امروز به عنوان سرمربی معرفی می شود که در این صورت احتمال جدایی چند مهره دیگر وجود دارد. البته مطمئنا باشگاه فولاد که باشگاهی ساختارمند است، تدابیر لازم را برای سرپا ماندن تیم قهرمانش خواهد اندیشید.

حالا باید منتظر ماند و دید که ویسی سرمربی می شود یا نکونام تمدید می کند تا در ادامه کار، وضعیت بازیکنان فعلی تیم مشخص شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار