تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۲۹۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محسن فروزان، اولین خروجی فولاد
  دروازه بان تیم فوتبال فولاد از مردم خوزستان خداحافظی کرد.

  پس از خداحافظی اینستاگرامی سعید آذری از مردم خوزستان و انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد، امروز نیز محسن فروزان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از خوزستانی ها خداحافظی کرد. در زیر متن خداحافظی او خطاب به مردم خوزستان را می خوانید:

"مردم عزیز، خونگرم و میهمان نواز خوزستان و هواداران صبور و دوست داشتنی فولاد

نوشتن این جملات برای من کار راحتی نیست و حالا که می‌خواهم حرف از خداحافظی بزنم خاطرات تلخ و شیرین یک سالی که در خدمت شما بودم از جلوی چشمم رد می‌شود.

سال خوبی در اهواز و کنار شما عزیزان سپری کردم که باعث افتخار من است و خوشحالم از این که این همکاری با پایان خوشی مثل قهرمانی جام حذفی همراه بود و به این که در اولین قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش داشتم و جزئی از این افتخار بودم، خوشحالم.

جا دارد تشکر کنم از مسئولان فولاد و کادر مدیریت و مربیانم در این تیم و علی الخصوص تشکر ویژه‌ای از همبازیان خوبم در فولاد داشته باشم که یک سال فراموش نشدنی را کنار آن ها تجربه کردم.

تنها حسرت من در فصلی که گذشت این بود که نتوانستم هواداران خوب فولاد را در ورزشگاه ببینم و در حضور آن ها نتایج خوب و قهرمانی را جشن بگیریم.

جا دارد آرزوی موفقیت داشته باشم برای فولاد و خوزستانی‌های دوست داشتنی در ادامه راه و اگرچه مسیر ما از هم جدا شده ولی پیوند قلبی و عاطفی میان من و شما تا ابد برقرار خواهد بود.

باعث افتخار بود که در روزهای سخت کنار شما بودم و امیدوارم توانسته باشم به سهم خودم در تلاشی که برای خوشحالی شما داشتم موفق بوده باشم.

خداحافظ خوزستان، خداحافظ اهواز، خداحافظ فولاد"

به گزارش ایسنا، محسن فروزان در حال حاضر اولین خروجی از تیم فولاد محسوب می شود. البته گفته می شود که شیمبا نیز در لیست فرهاد مجیدی برای استقلال تهران قرار گرفته است و یکی دو بازیکن دیگر نیز زیر ذره بین سایر مربیان هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار