تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۲۸۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد مثل شاهین شگفتی‌ساز می‌شود؟
 شاگردان نکونام در فینال جام حذفی امشب در یک مصاف دیدنی و حساس با استقلال دیدار می کنند.

فولادی ها که تاکنون نتوانسته بودند تا فینال جام حذفی بالا بیایند، در اقدامی تحسین برانگیز حالا باید در فینال رو در روی تیم خوب و با انگیزه این روزهای استقلال تهران قرار بگیرند. دیداری که هر دو تیم با توجه به شایستگی‌هایشان از شانس برابری برای قهرمانی برخوردار هستند.

 فولاد که از فصل نوزدهم لیگ برتر عزم خود را جزم کرده است تا نامش مجدد در بین مدعیان سطح اول فوتبال ایران باشد، پس از فصل موفقی که در لیگ نوزدهم داشت و به سهمیه آسیایی ختم شد، در لیگ بیستم نیز اگرچه آسیایی نشد اما تا بازی آخر از اندک شانس کسب این سهمیه برخوردار بود ولی حالا با حضور در فینال جام حذفی از شانس بیشتری برای آسیایی شدن برخوردار است. اکنون شاگردان باانگیزه نکونام درصدد هستند که برای دومین سال متوالی، آسیا را به هواداران شان تقدیم کنند. نکونام اگر بعد از آسیایی فصل نوزدهم، دومین آسیایی متوالی را برای فولادی ها به ارمغان بیاورد، باتوجه به این که تاکنون مربی‌ای برای دو فصل متوالی این تیم را به آسیا نبرده است، نامش در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد شد.

فولاد برای این بازی تقریبا همه نفرات خود را در اختیار دارد و با روحیه خوب، آماده مصاف بزرگ با آبی های پایتخت شده است، استقلالی که البته نمی خواهد برای دومین سال متوالی قهرمانی جام حذفی را از دست بدهد و این بار برای جبران جامی که فصل گذشته از دست داد، با انگیزه دو چندان آماده این بازی است. البته فولادی ها هم نشان داده اند که مانع سختی برای هر رقیب بوده و تسلیم نشدنی هستند. این فینال باتوجه به انگیزه دو تیم و به ویژه مربیان جوان دو تیم فولاد و استقلال، می تواند از جذاب ترین فینال‌های جام حذفی سال های اخیر باشد.

فولاد اگر بتواند به سهمیه آسیایی برسد، بعد از شاهین اهواز دومین تیم خوزستانی است که از طریق جام حذفی، آسیایی و شگفتی‌ساز می‌شود.

فینال جام حذفی بین دو تیم فولاد و استقلال، امشب (۱۷ مرداد) در اصفهان برگزار می شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار