تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۵۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازشماری ۲۶ درصد از صندوق‌های انتخابات شورای شهر آبادان آغاز شد
  معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:بازشماری ۲۶ درصد از صندوق‌های اخذ رای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان، با اعتراض برخی از نامزدهای انتخاباتی آغاز شد.

 سید زین‌العابدین موسوی روز شنبه بیان کرد: پس از نشست ۶ ساعته مشترک بین هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات در آبادان، و بررسی و بحث پیرامون بازشماری صندوق‌های مورد اعتراض، بازشماری ۲۶ درصد از کل  صندوق‌های رای گیری نهایی شد. 

وی افزود: ۶ گروه متشکل از هیات‌های اجرایی و نظارت و بازرسی با حضور نمایندگان دادستان و اداره اطلاعات و نماینده امام جمعه تشکیل شده و کار بازشماری انجام می‌شود. 
فرماندار ویژه آبادان گفت: از منتخبان اعلام شده نیز دعوت شده  بر بازشماری آرا نظارت کنند تا هیچ شبهه‌ای در خصوص صندوق‌های اخذ رای مطرح نباشد.

موسوس گفت: کار بازشماری آرای صندوق‌ها از ساعت ۱۷ روز شنبه آغاز شده است و نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود. 

 فرماندار ویژه آبادان افزود: یکی از مهمترین ابعاد صیانت از آرای مردم، رسیدگی به اعتراضات است و پس از مطابقت صورتجلسات بازشماری با صورت جلسات اصلی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد که پس از اتمام کار به سمع و نظر مردم آبادان می‌رسد.

 در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آبادان ۱۶۴ نامزد برای تصاحب ۹ کرسی شورا به رقابت پرداختند.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاف و سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار