تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۲۵۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو خبرگان رهبری:
حضورپرشور مردم در انتخابات پاسخی محکم به دشمنان بود
  یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، پاسخی محکم و قاطع به دشمنان ایران اسلامی دادند.

 آیت اله عبدالکریم فرحانی در پیامی با قدردانی از "حضور کم نظیر مردم خوزستان در پای صندوق‌های اخذ رای" نوشت: عرصه حماسی انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد، آزمون دیگری بود که چهره ی مصمم و استوار ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد.

وی در این پیام آورده است: مردم خوزستان بار دیگر با بصیرت و آگاهی، مردم سالاری دینی را در چهره‌ ی درخشان و پر اقتدار این کشور به جهانیان نشان دادند. و بی شک این عمل دینی ، سیاسی و انقلابی اجری عظیم خواهد داشت. 

آیت اله فرحانی در پیام خود افزوده است: امید است که دولت جدید با تکیه بر نصرت و هدایت الهی ، جهادی کبیر در عرصه مدیریت کشور ایجاد کرده و به اهداف خود در تحقق ایران اسلامی قوی نایل آید و الگوی کاملی برای مدیریت انقلابی باشد.

عضو خبرگان رهبری در پیام خود آورده است: اینجانب با خضوع در برابر لطف و رحمت خداوند سبحان، پیشانی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر، حمد و قدردانی این نعمت بزرگ فرا می‌خوانم و این موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به حضرت ولی ا... الاعظم روحی فداه ، رهبر معظم انقلاب و ملت غیور و انقلابی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

یک میلیون و ۷۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر معادل ۴۷.۶ درصد واجدان شرایط رای دادن در خوزستان در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزارشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار