تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۲۵۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اضافه شدن رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد خوزستان
موافقت اولیه برای اضافه شدن رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از وزارت بهداشت گرفته شد.
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: حدود دو تا سه سال است که پیگیر افزوده شدن رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هستیم که خوشبختانه موافقت اولیه برای اضافه شدن این رشته‌ها در دانشگاه آزاد خوزستان از وزارت بهداشت گرفته شد.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی افزود: تلاش خود را می‌کنیم که این رشته‌ها را امسال در دفترچه انتخاب رشته وارد کنیم، اما از آنجایی که به نظر می‌رسد راه‌اندازی این رشته‌ها برای سال تحصیلی آینده دشوار باشد، بنابراین اضافه کردن رشته‌های گفته شده دفترچه انتخاب رشته نیز مشخص نیست.
وی با بیان اینکه موافقت اولیه و کلی با اضافه شدن این رشته‌ها صورت گرفته است، گفت: بدون شک اگر این رشته‌ها افزوده شوند، ظرفیت پذیرش رشته‌های علوم پزشکی در خوزستان افزایش پیدا خواهد کرد، اما قرار نیست از امکانات دانشگاه علوم پزشکی استفاده کنیم بلکه سهمیه جداگانه‌ای خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: زیرساخت‌های اداری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی انجام شده و پیگیر راه‌اندازی زیرساخت‌های تخصصی برای آموزش این رشته‌ها هستیم چراکه حتماً دانشگاه برای آموزش دانشجویان باید بیمارستان داشته باشد.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار