تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌ کرونایی در خوزستان همچنان برقرار است
 فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی شهرستان‌های قرمز و نارنجی در خوزستان، به قوت خود باقی است.

 ولی اله حیاتی روز شنبه در حاشیه نشست مدیریت کرونا خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ تغییری در سطح رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های خوزستان حاصل نشده افزود: تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

وی افزود: از عموم مردم خوزستان همچنان تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت، و غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت تردد حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه محدودیت شبانه همچنان در خوزستان فعال است گفت: همچنین محدودیت کنترل ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است که جا دارد از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش تشکر کنیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان در بحث محدودیت درون شهری و برون شهری رتبه قابل قبولی را در کشور کسب کرده که مورد تایید ستاد ملی کرونا قرار گرفت.

حیاتی گفت: در شهرستان‌های قرمز و نارنجی همان محدودیت‌ قبلی برای اصناف برقرار است علاوه بر این، در شهرستان‌های قرمز ادارات مجاز به استفاده تا سقف یک سوم از کارکنان خود هستند.

وی افزود: در ستاد مدیریت کرونا، اختیاراتی به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی داده شده که بر حسب نیاز خود می‌توانند حتی با ۱۰ درصد کارکنان به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین اداراتی که فعالیت آنها ضرورتی ایجاب نمی‌کند می‌توانند بخش زیادی از کارکنان خود را (غیر ماموران حراست و نگهبان) به دورکاری بفرستند تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار