تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۲۰۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با هتل کیانا مشهد و رزرو آن با کم ترین قیمت

شهر مشهد مقدس یکی از شهرهایی است که هر روزه پذیرای مسافران زیادی از تمام شهرهای کشور است. رزرو هتل مشهد تنها نیازمند کسب اطلاعات کافی از هتل‌های مشهد و انتخاب هتلی مناسب با شرایط شماست. هتل‌های مشهد با توجه به سطح هتل و موقعیت مکانی از تنوع قیمت متفاوتی برخوردار هستند. در رزرو هتل در مشهد شما می‌توانید هتل لوکس و یا هتل ارزان مشهد را انتخاب نمایید. سایت گردشگری رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل مشهد و دیگر شهرهای کشور است که به شما در رزرو هتل کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه با هتل کیانا مشهد بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با هتل کیانا مشهد و رزرو آن با کم ترین قیمت

معرفی هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد با 4 ستاره در سال 1391 افتتاح گردیده‌است. این هتل یکی از هتل‌های مشهد در فاصله کمی با حرم رضوی است. ساختمان 10طبقه هتل دارای 110 واحد اقامتی مختلف است که از امکانات مناسبی برای اقامت چند روزه در هتل برخوردار هستند. فضای دل‌نشین لابی و رستوران‌های هتل خاطرات ماندگاری را برای زائران حرم رضوی به یادگار می‌گذارند. امکانات رفاهی و سالن ماساژ هتل برای رفاه مهمانان با بهترین امکانات هرساله در این هتل ارتقا پیدا می‌کند. لم‌کده هتل کیانا مشهد در بام هتل چشم‌انداز زیبایی از حرم رضوی و شهر مشهد را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

آشنایی با هتل کیانا مشهد و رزرو آن با کم ترین قیمت

خدمات و امکانات هتل کیانا مشهد‌

پرسنل حرفه‌ای و باتجربه هتل از آغاز اقامت مهمانان بهترین خدمات را به مهمانان و زائرین حرم رضوی ارائه می‌دهند. واحدهای اقامتی هتل کیانا مشهد به انواع مختلف اتاق‌های دو تخته کوئین، کانکت، VIP، دو تخته دبل و دو تخته سینگل تقسیم می‌شوند. برخی دیگر از خدمات هتل و اتاق‌های آن را در لیست زیر برای شما ارائه شده‌است.

· شبکه پخش فیلم

· سالن بیلیارد

· کافی‌نت

· سیستم اعلام حرق

· دستگاه وکس کفش

· صندوق امانات

· خدمات برای معلولین

· خدمات خانه داری

· اتاق چمدان

· نمازخانه

· خدمات بیدارباش

· پارک کودک

· سونا

· جکوزی

· ماساژ

· چایخانه سنتی

· فروشگاه

· روم سرویس

· کمد لباس

· مینی بار

· سیستم تهویه مطبوع

· کپسول آتش نشانی

· روزنامه

· صرافی

· لاندری

· تاکسی سرویس

رستوران ارغوان هتل کیمیا مشهد در محیطی آرام و معماری مدرن با طراحی زیبا انواع غذاهای ایرانی، سنتی و عربی را برای مهمانان با تنوع انتخابی و بوفه هتل سرو می‌کند. سالن کنفرانس هتل با بهترین خدمات صوتی، تصویری و ویدئو پروژکتور در طبقه همکف آماده برگزاری انواع مجالس برای مهمانان هتل است.

آشنایی با هتل کیانا مشهد و رزرو آن با کم ترین قیمت

موقعیت مکانی هتل کیانا مشهد و فاصله تا اماکن مهم

این هتل در خیابان امام رضا 2 قرار دارد و با حرم رضوی تنها 500 متر فاصله دارد و در گروه هتل‌های مشهد در نزدیک حرم برای رزرو هتل مشهد قرار می‌گیرد. بسیاری از مراکز مهم شهر مشهد و مراکز تجاری در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند. با فاصله دقیق برخی از این مراکز در لیست زیر آشنا خواهید شد.

· فاصله تا بازار رضا، 500 متر

· فاصله تا مسجد گوهرشاد، 1.5 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار، 3 کیلومتر

· فاصله تا پارک میرزا کوچک خان، 500 متر

· فاصله تا پارک باغ ملی، 3 کیلومتر

· فاصله تا پارک بابا قدرت، 4.7 کیلومتر

· فاصله تا حرم ورودی باب الرضا، 900متر

· فاصله تا حرم ورودی باب الجواد، 1 کیلومتر

· فاصله تا حرم ورودی حرعاملی، 1.4 کیلومتر

· فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی، 3 کیلومتر

· فاصله تا فرودگاه بین المللی، 10 کیلومتر

· فاصله تا پایانه مسافربری امام رضا، 7.5 کیلومتر

· فاصله تا موزه مردم شناسی، 1 کیلومتر

· فاصله تا سرزمین موج‌های آبی، 21 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه فردوسی، 38 کیلومتر

اگر در رزرو هتل کیانا مشهد با تکمیل ظرفیت مواجه شدید هتل جواد مشهد گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود. این هتل 4 ستاره در 8 طبقه و 105واحد اقامتی در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. فضای آرام و دل‌نشین هتل که با آبنمایی زیبا طراحی شده لحظات آرامی را برای اقامت مهمانان هتل فراهم می‌کند. سونا، جکوزی، صندوق امانات، لاندری، فروشگاه صنایع دستی، سیستم تهویه مطبوع تنها برخی از خدمات هتل جواد مشهد هستند. واحدهای اقامتی این هتل مشهد به انواع توئین رویال، کینگ فولبرد، رویال فولبرد، سوئیت دونفره فولبرد تقسیم می‌شوند که تمام واحدها از بهترین امکانات رفاهی برخوردارند.

مزایای رزرو هتل مشهد در سایت رادار361

در سفر به شهر بزرگ مشهد انتخاب و رزرو هتل مشهد از تنوع زیادی برخوردار است. در سایت رادار361 کاربران علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما ارزان ، با استفاده از فیلترهای موجود در این سایت به راحتی می‌توانند نوع اقامتگاه، میزان هزینه و موقعیت مکانی هتل خود را انتخاب نمایند. در رزرو آنلاین شما به راحتی می‌توانید گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. با رزرو آنلاین از پیش از سفر شما نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری در سطح شهر و اتلاف وقت نخواهید شد. بسیاری از هتل‌ها در زمان‌های خاص در رزرو آنلاین بر هتل خود تخفیف‌های قرار می‌دهند که در زمان رزرو حضوری خبری از این تخفیف‌ها برای مسافران وجود ندارد.

سایت رادار361 پس از دریافت مقصد و زمان سفر شما ارزان‌ترین موارد را با گردش توسط موتور جست و جوی خود برای رزرو هتل در مشهد شما پیشنهاد می‌دهد. این سایت اطلاعات جامع و کاملی از هتل‌ها همراه با تصاویر فضای بیرونی و داخلی به کاربران ارائه می‌دهد. امکان آگاهی از نظرات دیگر مسافرانی که قبلا تجربه اقامت در آن هتل را داشته‌اند در سایت وجود دارد. وضعیت ترافیک و فاصله تا مراکز گردشی تا هتل مورد نظر برای مسافران قابل مشاهده‌است تا بتوانند برای سفر و گردش خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. با رزرو هتل مشهد از طریق سایت رادار361 کاربران می‌توانند تجربه خوب و ماندگاری در اقامت و سفر به مشهد مقدس داشته باشند.

:
:
:
آخرین اخبار