تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۲۰۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت های ترافیکی در دزفول اعمال شد
 رئیس پلیس راهور دزفول گفت: به منظور مدیریت و کنترل بیماری کرونا، محدودیت های ترافیکی در دزفول اعمال شد.

 سرهنگ محمد تدین نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق با مصوبات جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان دزفول که صبح امروز برگزار شد محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در شهرستان دزفول اعمال خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس میدان آیت الله معزی به سمت خیابان شریعتی مسدود است، به طور کلی خیابان شریعتی از سمت غرب به شرق آن مسدود و مسیر بالعکس آن برای ترددهای ضروری باز است.

رئیس پلیس راهور دزفول گفت: خیابان شریعتی به سمت خیابان جهاد مسدود و ورودی قلعه به سمت میدان امام خمینی شامل این محدودیت‌ها خواهند بود.

سرهنگ تدین نژاد ادامه داد: تقاطع خیابان آفرینش _طالقانی، میدان امام خمینی، میدان مثلث و مسیر جاده ساحلی نیز بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در طرح محدودیت ترافیکی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از اعمال این محدودیت‌ها کاهش ترددهای غیر ضروری است بنابراین در صورت مشاهده تردد در مبادی که مسدود شده‌اند با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور دزفول در ادامه تاکید کرد: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان کنترل و ورود و تردد پلاک‌های غیر بومی در سطح شهرستان در تمامی ساعات شبانه روز ممنوع است.

سرهنگ تدین بیان کرد: تردد پلاک‌های بومی شهرستان نیز از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد ممنوع و در صورت مشاهده متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

وی عنوان کرد: از مردم و صاحبان اصناف تقاضا داریم در این مدت از ترددهای غیر ضرور اجتناب کنند چراکه در صورت سنگین شدن ترافیک در خیابان‌ها مجبور به اعمال محدودیت در دیگر معابر نیز خواهیم شد.

  دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و یازده بخش بیمارستان بزرگ دزفول که به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته، تکمیل شده است.

بر اساس اعلام رئیس بیمارستان بزرگ دزفول روزانه نتیجه تست کرونای بیش از ۲۰۰ نفر در دزفول مثبت است.



مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار