تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۲۰۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسائل ملی دغدغه همه افراد جامعه است
 حجت الاسلام مرادی گفت: مسائل ملی دغدغه همه افراد جامعه است و هرگونه مشکل در این زمینه ممکن است موجب بروز یأس و ناامیدی در میان مردم شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مسائل ملی دغدغه همه افراد جامعه است و هرگونه مشکل در این زمینه ممکن است موجب بروز یأس و ناامیدی در میان مردم شود.

او بیان داشت: در جریان کمبود گوشت مرغ، دادیاران با حضور در کشتارگاه‌ها و نظارت بر توزیع گوشت مرغ، مانع از وقوع جرائم در این زمینه و تشکیل صفوف مانند آنچه در سایر استان‌ها رخ داد، شدند که نشان دادن همین اقدامات موجب دلگرمی مردم به مسئولان و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام مرادی رسانه‌ها برای اجرای انتخابات سالم، می‌توانند با معرفی و شناساندن ویژگی‌های شخصیتی و تجارب نامزد‌های انتخاباتی به مردم، مانع از انتخاب مردم بر اساس برخی معیار‌ها مانند قومیت شوند، تصریح کرد: چرا که تجربه نشان داده است که این معیار‌ها برای جامعه راهگشا نیست.

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگاه‌های امنیتی خواست تا شرایط امنی را برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در قبل، هنگام و بعد از زمان برگزاری انتخابات فراهم کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جرائم و مجازات‌های اعمال شده در پرونده‌های جرائم و تخلفات انتخاباتی در دوره‌های قبل باید احصاء و استخراج شوند و مصادیق آن‌ها به اطلاع نامزد‌های انتخابات و مدیران اجرایی استان برسد تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با کمترین تخلفات و جرائم در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با تاکید بر این که خط قرمز دستگاه قضایی استفاده از اموال و اماکن دولتی در انتخابات است،  گفت: جلسات ستاد‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌ها باید به صورت مستمر برگزار و طبق مصوبات ستاد استانی عمل کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار