تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۲۰۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش جهادگران در طرح شهید سلیمانی
 جهادگران بسیجی در طرح شهید سردار سلیمانی نتایج و موفقیت‌های بی نظیری در مهار کرونا تا کنون در پیک‌های مختلف داشته اند.

سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیج ۸ سال دفاع مقدس و بحران‌های مختلفی همچون سیل و زلزله را در استان تجربه کرده است و اینک در بحران کووید ۱۹ شاهد درخشش جهادگران بسیجی عزیز در قالب طرح شهید سردار سلیمانی هستیم که نتایج و موفقیت‌های بی نظیری در مهار کرونا تا به حال در پیک‌های مختلف داشته است.

او با بیان اینکه این طرح با حضور ۲ هزار بسیجی آغاز شد و اکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب ۴ هزار تیم مشغول فعالیت هستند، افزود: اکنون که ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های مذهبی را در پیش داریم باید تابع دستورات بهداشت و درمان باشیم.

سرهنگ حاجتی از مسئولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در سراسر خواستار یافتن نقاط حساس و بحرانی هر شهر، ارائه گزارش و امار به موقع و دقیق جهت بررسی کمبود‌ها و آسیب شناسی اجرای طرح سردار سلیمانی در نقاط مختلف شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: طرح شهید سردار سلیمانی یک طرح سیاسی نیست، بلکه مردمی است و توقف این طرح موجب ایجاد بحران‌های شدید خواهد بود و ما این طرح را با وجود کم لطفی‌های برخی دستگاه‌ها و شرکت هاس صنعتی استان با شدت بیشتر ادامه خواهیم داد.

جانگران نژاد مسئول بسیج جامعه پزشکی گفت: طرح سردار سلیمانی به ازعان خیلی از مسئولین یک طرح بی نظیر است و تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها با کانون‌های بسیج می‌تواند موفقیت این طرح را افزایش دهد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار