تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۲۰۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: با تمام توان مقابل العین بازی می‌کنیم
  مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:با تمام توان مقابل تیم العین امارات بازی کرده و از شان فوتبال ایران دفاع خواهیم کرد.

  سعید آذری اظهار داشت: مسئولان ورزش عربستان  به محض ورود کاروان تیم فولاد به این کشور، رفتار مناسب و خوبی با ما داشتند که امیدوارم از این شرایط به خوبی استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت ایوب والی کاپیتان تیم فولاد افزود: در آخرین تمرینی که در اهواز انجام دادیم، ایوب والی دچار پیچیدگی زانو شد و نمی تواند در بازی با العین وارد میدان شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هدف ما پیروزی مقابل العین است تا علاوه بر صعود به مرحله گروهی، دل هوادارانمان را که در سرما و گرما همراه تیم هستند شاد کنیم.

وی با بیان اینکه به غیر از والی سایر بازیکنان را در اختیار داریم افزود: در چند روز گذشته، تمرینات خوبی در عربستان انجام دادیم و شرایط تیم نسبت به بازی های لیگ برتر به مراتب بهتر است.

آذری بیان کرد: معمولا در بازی های بین المللی، بازیکنان  از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. تلاش می کنیم با ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شویم. 

وی در پایان افزود: العین جزو تیم های خوب آسیا بوده و قطعا بازی سختی مقابل آنها داریم ولی امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم.

تیم فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۲۰ روز شنبه مقابل العین امارات قرار می گیرد. نماینده خوزستان تاکنون ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار