تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۲۰۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:همکاری مردم شادگان برای عبور از پیک کرونا موثر بود
  سرپرست فرمانداری شادگان بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد برای ارایه هشدارهای لازم به مردم با هدف جدی گرفتن کرونا تاکید کرد و گفت: همکاری مردم شادگان برای عبور از پیک کرونا موثر بود.

  امید صبری‌پور یکشنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان شادگان اظهار داشت:پس از پشت سرگذاشتن پیک سخت کرونا اینک در موقع حساسی بسر می بریم و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع می‌تواند خطر جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد لذا از مردم فهیم شادگان درخواست داریم با ماندن در خانه مانع گسترش این بیماری شوند.

 وی افزود:بر اساس مصوبه شورای سلامت و ستاد پیشگیری، شهرستان شادگان تا اطلاع بعدی از پذیرش مسافر و گردشگر معذور است و اقدامات کنترلی در ورودی شهرستان‌ شادگان در راستای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا اعمال می شود و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها  و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی و باشگاه‌های بدن سازی نیز تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: از آنجا که بیماری کرونا سلامت شهروندان و جامعه را به خطر انداخته است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا سرعت عمل داشته باشند.

صبری‌پور با تاکید بر ادامه نظارت بر اصناف و بازاریان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود:متصدیان و کارکنان نانوایی‌ها ملزم به استفاده از ماسک و دستکش در پخت و عرضه نان هستند ضمن اینکه دستگاه کارت خوان باید از سوی واحدهای نانوایی نصب شود.

سرپرست فرمانداری شادگان ضمن هشدار به افراد و واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اظهار داشت: پرونده اصناف متخلف به مراجع قانونی ارجاع می شود.

بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی آبادان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار کرونایی جدید در شادگان شناسایی شد. 

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۲ هفته در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار