تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۱۹۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای طبابت پزشک کرونایی در مسجدسلیمان چیست؟
 رییس مرکز بهداشت و درمان مسجدسلیمان از توقف فعالیت پزشک مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و قرنطینه خانگی او خبر داد.

 پرویز زمان پور رییس مرکز بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: جواب تست کرونای یکی از پزشکان این شهرستان در ۲۸ اسفند گذشته مثبت اعلام شد، که همان موقع از نوبت درمانی خارج شد.

او با بیان اینکه به اشتباه در فضای مجازی عنوان شده که پزشک مبتلا به کرونا به پذیرش بیمار مشغول است، افزود: ابتدا در فضای مجازی اعلام شد که این پزشک در بیمارستان تامین اجتماعی مسجدسلیمان مشغول کار است که با پیگیری مشخص شد که در نوبت کاری کادر درمان نبود، سپس اعلام شد در بیمارستان ۲۲ بهمن مشغول درمان بیماران است که با پیگیری مجدد مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

زمان پور با بیان اینکه در فضای مجازی به اشتباه اینگونه مسایل نشر داده می‌شود که مردم باید هوشیار باشند، اظهار داشت: مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و ورودی‌های شهرستان از سمت اهواز به صورت جدی در حال کنترل است، اما با این وجود مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از سفر کردن خودداری کنند.

آنچه در فضای مجازی و به نقل از شاهدان عینی ماجرا نقل شده، گویای مساله‌ای دیگر است. در حالی این روز‌ها کرونا به شکل نگران کننده‌ای میان شهروندان شیوع پیدا کرده، شواهد از پذیرش بیمارستان از سوی پزشک مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان حکایت می‌کند.

برخی منابع آگاه در مسجدسلیمان خبر می‌دهند که یکی از پزشکان درمانگاه کلینگ کلگه بیمارستان ۲۲ بهمن علیرغم ابتلا به بیماری کرونا همچنان در حال پذیرش بیمار بوده، این در حالی است که این پزشک چند روزی است تست ابتلا به کرونای او مثبت اعلام شده و باید در قرنطینه بسر ببرد، با این حال همچنان پذیرش بیماران را انجام می‌دهد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار