تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۹۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم پرداخت یارانه و بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی معاونت روستایی ریاست جمهوری گفت: به بسیاری از آسیب دیدگان ناشی از کرونا یارانه و بسته معیشتی دولت تعلق نمی‌گیرد.
  برزگر معاون فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در مراسم آغاز طرح حمایت از خانواده‌ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که جمعی از هموطنان، عزیزان زیادی را از دست می‌دهند و اگر همکاری ستاد اجرایی با دولت نبود نمی‌توانستیم از بحران‌های موجود بیرون بیاییم.

او با بیان اینکه در تولید واکسن، ستاد اجرایی فرمان امام پیشگام است، گفت: معاونت توسعه روستایی بعد از کرونا مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهور انجام داد و عنوان شد بسیاری از خانواده‌ها سرپرستان را از دست دادند و باید حمایت شوند.

برزگر با بیان اینکه حسب امر معاون امور قرار شد حمایت‌هایی از جانب ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ... انجام شود و فهرست آسیب دیدگان از کرونا مشخص شد و پراکندگی و دهک‌های آنان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: آماری که قابل توجه هستند اعلام شد و قرار شد تحت حمایت قرار گیرند

او گفت: نمایندگان کمیته امداد قرار شد با ارزیابی و بررسی این افراد را تحت حمایت قرار دهند.

برزگر با بیان اینکه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان ٣٠ شهرستان مورد هدف خود را مورد حمایت قرار دادند، تصریح کرد: بنیاد احسان قرار شد افرادی که سرپرست خود را ناشی از کرونا از دست دادند در ٣١استان کشور حمایت کند.

او ادامه داد: بسیاری از این افراد تحت حمایت یارانه و بسته معیشتی نیستند و قرار شد این افراد پایش شوند و تحت حمایت یارانه دولتی و بسته حمایتی قرار گیرند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار