تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۱۹۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کولر گازی جی پلاس محصول جدید شرکت ال جی

"کولر گازی جی پلاس محصول جدید شرکت ال جی" جمله ای که این روزها بر سر زبان ها افتاده است.  به تازگی اگر شما هم برای خرید لوازم خانگی و یا سیستم تهویه مطبوع از جمله کولر گازی به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه کنید، بدون شک یکی از برندهای پیشنهادی از طرف فروشنده ها جی پلاس است. اما سوالی که برای همه پیش آمده این است که کولر گازی جی پلاس محصول جدید ال جی می باشد. اگر شما هم مشتاق به یافتن پاسخ این سوال هستید پیشنهاد داریم که تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

کولر گازی جی پلاس

طی سالهای متمادی شرکت گلدیران به عنوان نماینده محصولات ال جی در بازار داخلی در حال فعالیت می باشد. اکنون با تدبیری مقتدرانه تمام لوازم خانگی با برند جی پلاس نیز به کمک شرکت گلدیران وارد بازار می شود. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات خارجی است، همچنین از مزیت هایی که کولر گازی جی پلاس دارد این است که تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است.

به طور عمده کولر گازی به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد به یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع تبدیل شده است. به طوریکه در اکثر ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری برای خنک کردن محیط و تعادل هوای فضای داخلی ساختمانی از انواع مدل های اسپلیت استفاده می کنند.

کولر گازی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. علت اصلی با کیفیت بودن کولر گازی جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های 30 ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

با کولر گازی جی پلاس تابستان را آسوده خاطر سپری کنید

کولر گازی های جی پلاس در سطح جهانی رقیب پیدا کرده اند، و آن را با برند ال جی مقایسه می کنند. ویژگی هایی که باعث برتری جی پلاس شده به خاطر پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات پس از فروش است. همچنین از هر محصول به میزان کافی تولید می شود تا افراد زیادی بتوانند به آسودگی از آن خرید کنند.

کولر گازی جی پلاس به نوعی طراحی و ساخته شده است که علاوه بر قیمت کمتر و کیفیت بالا، تا ۶۰% باعث کاهش انرژی و هزینه ها می شود. از ویژگی هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده می توان به تنظیم شدن دستگاه با محیط اطراف اشاره نمود. همچنین در ابتدا شروع با سرعت زیادی کار می کند که بعد از تنظیم شدن دما به جای خاموش شدن، سرعت خود را اتوماتیک کم کرده، و تا زمانی که هوا دوباره گرم شود و مثل قبل شروع به فعالیت می نماید. به جرات میتوان گفت کولر گازی جی پلاس یک اثر هنری است که افرادی متخصص آن را طراحی و خلق کرده اند.

بررسی ویژگی ها و عملکرد کولر گازی جی پلاس

قابلیت سرمایش و گرمایش : کولر گازی جی پلاس از نوع Dual Operation ( سرمایشی – گرمایشی ) است. شما می‌توانید در زمستان نیز از گرمای کولر گازی خود به عنوان یک دستگاه کمک گرمایشی استفاده کنید. در نظر داشته باشید گرمای کولرهای گازی کمکی است و نمی‌توان از کولر گازی به عنوان یک دستگاه کامل برای گرمایش استفاده کرد. این مورد مربوط به یک برند نیز نمی‌شود، بلکه همه‌ی دستگاه‌های کولر گازی به دلیل نوع سیستم گرمادهی، برای حالت گرمایش کمکی هستند.

حالت Turbo کولر گازی جی پلاس : عملکرد Turbo کولر گازی جی پلاس می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن سرمایش یا گرمایش محیط شما را تامین کند. برای مثال زمانی که تازه به منزل می‌رسید، می‌توانید با انتخاب این عملکرد، خیلی سریع از سرمایش کولر گازی خود لذت ببرید. 

پرتاب باد کولر گازی جی پلاس : پرتاب باد کولر گازی جی پلاس چهارجهته است و این طراحی امکان تهویه‌ی هوای اتاق را به صورت یکنواخت فراهم می‌کند. با این ویژگی تمامی قسمت‌های فضای اتاق خنک می‌شود.

رطوبت زدایی کولر گازی جی پلاس : در محیط‌هایی که میزان رطوبت زیاد است، با قابلیت رطوبت زدایی(Dry) رطوبت محیط تا حد زیادی حذف می‌شود و می‌توانید هوایی مطبوع‌تر داشته باشید. با انتخاب این عملکرد، سرعت حرکت فن به طور خودکار و با هدف کاهش رطوبت تنظیم می‌شود.

سطح مصرف انرژی کولر گازی جی پلاس : سطح مصرف انرژی کولرهای گازی جی پلاس A است. مصرف برق کولر گازی جی پلاس به دلیل استفاده از کمپرسور هوشمند اینورتر کاهش یافته و سطح بازدهی این دستگاه‌ها بالاست. حداقل، متوسط و حداکثر جریان برق دستگاه‌ها نیز در کاتالوگ‌ها درج شده است.

کولر گازی اسپلیت GPLUS

از دیگر ویژگی های اسپلیت جی پلاس بدانیم

 کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود. این محصول از جی پلاس به کمپرسورهوشمند اینورتر مجهز شده است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق می‌شود. کولرهای هوشمند جی پلاس، به حسگرهای حرارتی مجهز هستند که به کمک آن می‌توانند دما و شرایط محیط را مورد بررسی قرار دهند و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم کنند. برای این محصول حالت خواب (Sleep Mode) هم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به‌صورت خودکار بهترین شرایط خواب شما را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می‌دارد. این محصول از برند جی پلاس برای استفاده در مناطق با آب و هوای معتدل و گرم مناسب است.

این اسپلیت ها در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 btu/hr تولید و در بازار موجود می باشند. تنوع در ظرفیت و مدل در کولر گازی های جی پلاس این امکان را فراهم آورده است که با در نظر گرفتن شرایط محیط و متناسب با متراژ فضای مورد نظر، مناسب ترین اسپلیت را با ظرفیت هوادهی مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به وبسایت تاسیسات بانک میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص سیستم های تهویه مطبوع کسب نمایید.

:
:
:
آخرین اخبار