تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۱۸۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری و داوری آثار برگزیده جشنواره‌های دانشجویی حرکت و رویش
 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط استان جشنواره های درون دانشگاهی برگزار نشد، گفت: همه آثار دانشجویی دو جشنواره حرکت و رویش جمع آوری شده اند. همچنین داوری آثار جشنواره حرکت انجام شده و نتایج به وزارت علوم ارسال شده‌اند و آثار جشنواره رویش را نیز تا پایان اسفند به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهیم کرد.

عبدالرحیم هوشمند با اشاره به برگزاری سالانه دو جشنواره داخلی و ملی، اظهار کرد: جشنواره حرکت مربوط به آثار انجمن های علمی دانشجویی و جشنواره رویش مربوط به آثار کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی است.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط استان جشنواره های درون دانشگاهی را برگزار نکردیم، افزود: اما همه آثار دانشجویی دو جشنواره حرکت و رویش جمع آوری شده اند. همچنین داوری آثار جشنواره حرکت انجام شده و نتایج به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت ارسال شدند. در خصوص جشنواره رویش نیز که مربوط به کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی است تا پایان اسفند آثار را به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص جشنواره دانشجویی حرکت گفت: آثار داوری شده جشنواره حرکت در ۶ بخش هستند؛ در بخش نشریات ۸ نشریه برگزیده ارسال شدند، در بخش انجمن های برگزیده نیز ۸ انجمن معرفی کردیم، در بخش کارآفرینی دانشجویی ۳ انجمن، در بخش مسابقات دانشجویی یک انجمن، در بخش ویژه یک اثر و در بخش طرح خلاقانه نیز ۸ اثر انتخاب و به دبیرخانه ملی ارسال شدند. قرار است این جشنواره ملی از ۲۳ تا ۲۵ اسفند در دانشگاه علم و صنعت برگزار شود.

هوشمند با بیان اینکه در جشنواره رویش ۴ بخش داریم، افزود: آثار مربوط به این جشنواره داخلی جمع آوری شده اما هنوز داوری نشده اند. این ۴ بخش شامل دبیر برتر، کانون برتر، طرح های برگزیده و چهره های موفق کانونی است. به طور کلی جشنواره ملی رویش شامل فعالیت‌های کانونی و انفرادی است. تا پایان امسال آثار دانشگاه ها جمع آوری می‌شوند و پس از ماه رمضان نیز جشنواره ملی رویش برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تاثیر کرونا بر فعالیت های دانشجویی و فرهنگی، گفت: کرونا بخشی از فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داده اما حداکثر تلاش خود را کردیم تا ارتباط فرهنگی اجتماعی خود را با دانشجویان حفظ کنیم. طبیعی است که کرونا جنب و جوش ها را کاهش داده و ارتباطات را ضعیف‌تر کرده اما این کاهش، چشمگیر نبوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار