تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۸۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم تراکتورسازی: فلسفه کاری ما حفظ توپ است
 مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فلسفه کاری ما حفظ توپ، مالکیت بالا با پاس‌ زیاد است تا به برتری برسیم اما نیاز به زمان داریم تا بازیکنان به این فلسفه عادت کنند.

 حمید عبداللهی عصر روز دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل میزبان خود نفت مسجدسلیمان بیان کرد: وعده و شعار نمی‌دهم که مقام می‌آوریم، اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

وی افزود: برای دیدار مقابل تیم مسجدسلیمان تنها ۶ ساعت تمرین کردیم اما با این وجود بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: زمانی که تیم نفت مسجد سلیمان ۱۰ نفره شد کارمان سخت‌تر شد؛ آنها انسجام خوبی داشتند و با تعداد نفرات زیاد دفاع می‌کردند.

وی در خصوص داوری این بازی بیان کرد: بنیادی‌فر از داوران خوب است، اما در مورد داوری صحبت نمی‌کنم چون احتمال دارد از سوی کمیته انضباطی محروم شویم. در کل انتظار داشتیم که برخورد شخصی داور با بازیکنان بهتر باشد.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار