تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان؛
سازمان لیگ برتر با ما همکاری کند / شرایط ذوب آهن تغییر کرده است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما تنها نماینده ایران در پلی آف فوتبال آسیا هستیم و سازمان لیگ برتر با ما برای حضور پرقدرت همکاری کند.

جواد نکونام یک شنبه شب در نشست خبری پیش بازی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه تیم ذوب آهن با سرمربی جدید در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت کرده است، اظهار کرد: شرایط تاکتیکی این تیم تغییر پیدا کرده و کار ما به همین علت سخت است.

نکونام با اشاره به اینکه تمرکز ما روی تیم خودمان است، افزود: باید با تمرکز بالا برنامه‌های خودمان را در زمین پیگیری کنیم تا با ایجاد فرصت‌های لازم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: ما باید در لیگ، جام حذفی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و جذب نکردن بازیکن جدید شرایط را برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواستار همکاری سازمان لیگ برتر با این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شد و اظهار کرد: ما تنها نماینده ایران هستیم که باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و با توجه شرایط کرونا و کمبود بازیکن خواسته ما استراحت بیشتر است.

 بازی تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷:۳۵ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار