تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۱۷۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار دزفول بازگشایی شد
 فرماندار دزفول با اشاره به موافقت ستاد کرونای استان خوزستان برای بازگشایی و فعالیت دوباره اصناف گفت: موانع ترافیکی ایجاد شده در هسته مرکزی شهر دزفول در حال جمع آوری هستند.

علی فرهمندپور روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد:  شرایط کرونا در دزفول همچنان قرمز است ولی به دلیل مشکلات اصناف و پس از دیدار با آنها و همکاری که اصناف با ستاد کرونا داشتند،  درخواست بازگشایی بازار دزفول به ستاد استانی کرونا داده شد که به آن موافقت شد.
وی با تشکر از همکاری اصناف و بازاریان افزود: اصناف برای جلوگیری از تعطیلی دوباره،  بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه موانع ترافیکی سطح شهر دزفول در حال جمع آوری است، افزود: اصناف به تعطیلی واحدهای تجاری خود بعد از ساعت ۲۱ توجه کرده و آن را جدی بگیرند تا مجدد شاهد تعطیلی بازار نباشیم.

فرهمندپور درخصوص وضعیت مبادی ورودی دزفول نیز گفت: پل حمید آباد مسدود است و از فردا شب ( ساعت ۲۴ جمعه ) بازگشایی می‌شود.
وی افزود: مبادی ورودی به مناطق کوهستانی شمالی شهرستان شامل بخش‌های سردشت و شهیون مسدود است و طی ۲ روز پایان هفته اگر خودرویی در این جاده‌ها مشاهده شود علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف و تا پس از تعطیلات نوروز به پارکینگ منتقل می‌شود.
فرماندار ویژه دزفول از همه شهروندان، صنوف و بازاریان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شرکت نکردن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین خودداری از ترددهای غیرضروری در کاهش شیوع کرونا همکاری کنند.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و تاکنون ۲ مورد کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار