تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۲۱۷۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نباید در کشور تفاهم‌نامه‌های تشریفاتی داشته باشیم
  معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا آنجا که برای ما مقدور بوده در حل مشکلات خوزستان کوتاهی نکرده‌ایم اما مسئولان، به مسائل و مشکلات کشور واقف هستند؛ نباید در کشور تفاهم‌نامه‌های تشریفاتی داشته باشیم و هر شخصی که به خوزستان سفر می‌کند و قولی به استان می‌دهد باید برای آن قول، پشتوانه داشته باشد.

قاسم رمضانپور نرگسی امروز (۶ اسفندماه) به صورت ویدئوکنفرانس در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در برخی مراسم‌های تودیع و معارفه، استثناءهایی وجود دارد که یکی از این استثناءها مربوط به خوزستان است. ما هیچ دل خوشی نداشتیم که آقای حاجتی از سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تودیع شود. ایشان مصداق دو بال علمی مدیریت بودند و با تعامل و تفاهم توانستند به بهترین شکل در مجموعه خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: آقای دکتر حاجتی در طول دوران مدیریت خود به خوبی دو بال تفاهم و تعامل را داشته‌اند. این دو بال اکنون برای کشور لازم است و اگر تفاهم و تعامل نباشد، لطمه‌های زیادی به کشور وارد خواهد شد.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: آقای نوبخت راضی به این تغییرات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان نبود اما آقای حاجتی به دلیل برخی از ملاحظات و مسائل و مشکلات، به این تغییر مصر بود تا این تغییر انجام شود.

رمضانپور نرگسی با اشاره به روی کار آمدن دکتر نیکو به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خوزستان برای کشور و همچنین با توجه به اینکه آقای نیکو خوزستانی است و به همه مسائل، اشراف کامل دارد؛ ایشان را به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان معرفی کردیم تا مرهمی بر مشکلات و آمال مردم باشد.

وی ادامه داد: علم، دانایی، صبوری و تعهد به رسالت‌مداری سازمانی از جمله ویژگی‌های بازر آقای نیکو است. وی همچنین مقید به قوه کارشناسی اما راه‌گشا است. خصوصیت راه‌گشایی آقای دکتر نیکو در کنار کار تیمی، می‌تواند به خوزستان کمک کند.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: امیدوارم ریاست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با صبوری قدم‌های ارزشمندی برای خوزستان بردارد و شاهد توسعه خوزستان و رفع مشکلات این استان به ویژه در بحث آب و فاضلاب باشیم.

رمضانپور نرگسی گفت: تا آنجا که برای ما مقدور بوده در حل مشکلات خوزستان کوتاهی نکرده‌ایم اما مسئولان، به مسائل و مشکلات کشور واقف هستند؛ نباید در کشور تفاهم‌نامه های تشریفاتی داشته باشیم و هر شخصی که به خوزستان سفر می‌کند و قولی به استان می‌دهد باید برای آن قول، پشتوانه داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار