تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقادفرمانده قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان از دانشگاه آزاد
  فرمانده قرارگاه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این دانشگاه انتقاد کرد.

ولی اله حیاتی روز چهارشنبه به همراه مدیر کل بازرسی و نظارت استانداری و نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سرزده بازدید کرد.

 وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در شرایط فعلی که وضعیت اهواز قرمز می باشد متاسفانه نسبت به مصوبات ستاد مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام مناسبی انجام نداده است.

معاون امنیتی استانداری خوزستان اضافه کرد: فاصله گذاری اجتماعی در این دانشگاه رعایت نشده  و نرم افزاد ماسک که از الزامات ستاد مبارزه با کرونا در استان هست نیز نصب نشده که این تخلف محرز می باشد.

وی گفت: یکی از مصوبات ستاد کرونا تعطیلی فعالیتهای آموزشی و حضور یک سوم کارکنان ادارات در مناطق قرمز کرونایی است که این اصل هم در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز رعایت نشده است.

معاون امنیتی استانداری خوزستان تصریح کرد: تذکرات لازم به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز داده شد و اداره کل بازرسی استانداری مکلف شد نظارت بر فعالیتهای دانشگاه آزاد را در شرایط قرمز کرونایی انجام و از ادامه فعالیتهای آموزشی حضوری  در این دانشگاه جلوگیری به عمل آورد.

دکتر علوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: چهار وظیفه اصلی در شرایط قرمز کرونایی شامل انجام تهویه، ضد عفونی کردن سطوح و فضای دانشگاه، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک  در این دانشگاه  رعایت نشده و استفاده از ماسک در برخی قسمتهای این دانشگاه زیر ۵۰ درصد بود.

کلانشهر اهواز دو هفته است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته  وبگفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بیمارستانهای این شهر در حال پر شدن است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار