تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۱۷۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از نما رنتر تلویزیون و ویدیووال اجاره کنید

نسل جدید تلویزیون شهری

تلویزیون‌ شهریروی دکل‌های بسیار بزرگ و در ارتفاع نصب می‌شوند تا در معرض دید همگان قرار گیرند. کیفیت بالای عکس‌ها و نوشته‌ها و متحرک بودن آن‌ها در نسل جدید تلویزیون شهری، توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند. می‌توان گفت این روزها نمایشگرهای دیجیتال ابزار مناسبی برای بسیاری از کارهای تبلیغاتی به شمار می‌روند.

ساختار فیزیکی نسل جدید تلویزیون شهری

هر زمان که سخن از نمایشگرهای شهری به میان می‌آید، پیش از هر چیز ماژول آن را به یاد می‌آوریم. نوع ماژول، رنگ و کیفیت تصویر از مواردی هستند که هنگام بررسی یک نمایشگر شهری برای شما مطرح می‌شوند. ماژول‌ها از مهم‌ترین قطعات تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند. در حقیقت ماژول‌ها مکعب‌هایی هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته و تابلوهای بسیار بزرگ را می‌سازند. در بخش اصلی تابلو یک برد PCB قرار دارد که نقاط مختلف الکتریکی را به هم وصل می‌کند. در یک طرف این برد ال ای دی‌های ماژول نقش نمایش تصاویر را بر عهده دارند. کنار ماژول هم می‌توان باقی قطعات و اتصالات الکترونیکی را دید. تمامی این قطعات در کنار یکدیگر ساختار فیزیکی مجموعه را تشکیل می‌دهند که روی یک صفحه‌ی پلاستیکی سوار شده‌اند و توسط پیچ‌هایی به قاب فلزی اصلی وصل می‌شوند.

مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری

73 درصد مصرف کنندگان خرید از مراکزی را ترجیح می دهند که مجهز به نمایشگر های بزرگ شهری باشند.

52 درصد مشاهده کنندگان قادرند تا پیام های پخش شده را به یاد آورند.

33 درصد از عابرین از مقابل نمایشگر های بزرگ شهری برای مشاهده پیام های در حال پخش توقف کرده یا مکث می کنند. این رسانه احتمال خرید را تا 37 درصد افزایش می دهد. این رسانه آگاهی از برند و یاد آوری آن را تا 48 درصد افزایش می دهد. این رسانه احتمال خریدد مجدد را تا 33 درصد افزایش می دهد

اجاره تلویزیون شهری ال ای دی امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است. با توجه به قیمت فروش تلویزیون بزرگ شهری و نمایشگر شهری ال ای دی LED و اینکه هزینه خرید تلویزیون شهری ال ای دی یا همان نمایشگر شهری بزرگ ال ای دی برای اشخاص و یا ارگان هایی که در زمان های خاص نیازمند استفاده از نمایشگر شهری می باشند مقرون به صرفه نمی باشد لذا گزینه مناسب برای شرایط فوق اجاره تلویزیون شهری و یا نمایشگر شهری می باشد که موارد مورد استفاده تلویزیون های شهری در مکان هایی مانند : غرفه های نمایشگاهی، تالار های پذیرایی و سالن های کنفرانس و مراسم های خاص می باشد. اجاره نمایشگر شهری ال ای دی دات پیچ پنل 3، دات پیچ 4 و دات پیچ 5 جهت فضاهای داخل سالن و نمایشگر شهری ال ای دی دات پیچ 10 و دات پیچ 5 جهت فضای خارج از سالن می باشد.

شرکت نما رنتر از بزرگترین وارد کنندگان و اجاره دهنده تجهیزاتتلویزیون شهری ال ای دی و نمایشگر های بزرگ شهری می باشد که توانایی فروش واجاره تلویزیون شهری در هر ابعادی و متراژی دارا می باشد. این شرکت با برگزاری چندین پروژه بین المللی و ملی توانسته در حوزه فروش، خرید، اجاره و حتی تامین تلویزیون شهری ال ای دی جایگاه مناسبی را در این بازار کسب نماید. این را به جرات می توان گفت که تیم نمارنتر بهترین پیشنهاد را برای اجاره تلویزیون شهری و تلویزیون led های تلویزیون نمایشگاهی خواهند داد تا با کمترین قیمت بتوانید با توجه به نیازتان کیفیتی مناسب را دریافت کنید.

ابعاد تلویزیون شهری ال ای دی

ابعادال ای دی وال شهری بر اساس سبک کار می تواند متفاوت باشد و با توجه به نوع تبلیغ و یا مکان تبلیغ ابعاد متفاوتی می تواند داشته باشد. ابعاداجاره ویدیئو وال نمایشگرشهری در تبلیغات شهری یکی از فاکتور های مهم است چرا که ابعاد تلویزیون و نمایشگر شهری بر اساس فاصله بیننده باید در نظر گرفته شود.

فاصله بیننده برای انتخاب رزولوشن تلویزیون شهری نیز تاثیر گذار است. هرچه بیننده به تلویزیون نزدیک تر باشد باید از تلویزیون شهری با رزولوشن بالاتری استفاده کرد.

این باور عامه که هر چه تلویزیون شهری بزرگتری انتخاب کنید بهتر است را کنار بگذارید و بر اساس محل نصب آن و فاصله بیننده از تلویزیون ابعاد مناسب را برای تلویزیون شهری انتخاب کنید. قانون ارتباط مستقیم ابعاد تلویزیونشهری و فاصله بیننده از تلویزیون را به خاطر داشته باشید.

بهینه سازی سایت

:
:
:
آخرین اخبار