تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت بازرگانی، تولیدی و خدماتی طرح گستر شهام ایرانیان

شهام دیزاین ارائه دهنده بهترین خدمات در رابطه با طراحی، تولید و اجرای دکوراسیون داخلی منزل. شرکت بازرگانی تولیدی ،خدماتی طرح گستر شهام ایرانیان با نام تجاری شهام دیزاین در سال 1389 با هدف کار آفرینی و اشتغال زایی که خود باعث رشد و شکو فایی اقتصاد ملی و در نتیجه رونق بازار کار داخلی خواهد شد تاسیس گردید.

 

شهام دیزاین تا کنون با یاری خداوند متعال و سعی و کوشش متخصصین در جهت ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز در رابطه با  طراحی، تولید و اجرای دکوراسیون داخلی، کناف سقف ، سقف کاذب ، دیوار کناف  و نیز واردات موفق بوده است و بحمدالله توانستیم در مدت زمان کوتاه گام‌های بلندی بر داریم و تمامی موفقیتمان را مدیون الطاف الهی هستیم.
شرکت طرح گستر شهام ایرانیان با برخورداری از سابقه تولیدی چندین ساله و پشتوانه و تجربه و دقت متخصصین ماهر خود از سال 1390 به تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر، کنفرانس، آکوستیک نمودن استودیو صدا و غیره می‌نماید و در حال حاضر محصول تولیدی شرکت‌ دیوارپوش‌های پی وی سی با مشارکت کارخانجات ایرانی را به فروش می‌رساند.
اهداف شرکت:

ارائه خدمات مدرن و حرفه‌ای طراحی و اجرا و ایجاد مشتریانی راضی در صدر اهداف شرکت طرح گستر شهام ایرانیان با نام تجاری شهام دیزاین قرار دارد. در تلاشیم که پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون مشتریان خود را با بهترین کیفیت و به بهترین شکل به انجام رسانیم.

از دیگر اهداف مجموعه و دغدغه‌های مدیران شرکت، کار آفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و رونق کسب و کار در جامعه است.

بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان
شهام دیزاین به پشتوانه سال‌ها تجربه و با در اختیار داشتن کادر مجرب و پرسنل کارآزموده می‌تواند پروژه‌های بازسازی و تغییر دکوراسیون شما را به بهترین شکل به انجام رسانده و رضایت صد در صدی شما را کسب کند.


بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان
شهام دیزاین به پشتوانه سال‌ها تجربه و با در اختیار داشتن کادر مجرب و پرسنل کارآزموده می‌تواند پروژه‌های بازسازی و تغییر دکوراسیون شما را به بهترین شکل به انجام رسانده و رضایت صد در صدی شما را کسب کند.

آنچه از دکوراسیون داخلی می دانید
در حالی که ظاهر یک ساختمان نیز گاهی می‌تواند در چارچوب دکوراسیون داخلی گنجانده شود، لیکن این عبارت معمولا تنها به طراحی داخلی اشاره می‌کند.

هر کسی که صاحب خانه یا دفتری داشته باشد در اصل طراحی داخلی شرکت داشته ‌است. این عنوان در حقیقت یک سرگرمی محبوب برای بسیاری از مردم است چون میزان تنوع در آن به حدی زیاد است که قابل وصف نیست.

دکوراسیون داخلی به سادگی یک فضا با اقلامی است که به آنها علاقه دارید. برای برخی، زیبایی‌شناسی خانه بسیار مهم است که یک طراح داخلی و البته حرفه‌ای را برای انتخاب مبلمان، دیوار، پوشش، لوازم جانبی، فرش‌ها، و دیگر موارد استخدام می‌کنند.

طراح داخلی که برای دکوراسیون داخلی تربیت شده، کسی است که برای طراحی یک فضا اقدام می کند. در حالی که این شغل ممکن است به سادگی انتخاب رنگ و قرار دادن مبلمان در آنجا به نظر برسد، اما بسیار بیشتر از آن است. در طراحی داخلی توسعه مفهومی از نخستین پایه های کار است.

هر گاه و در طی یک ثانیه تصمیم بگیرید می توانید با استفاده از تجارب کارشناسان دکوراسیون داخلی یک اتاق زیبا و با دکوراسیون مدرن داشته باشید. عامل مهم در استفاده از کناف طراحی دیوارها و سقف ها است.کناف طیف گسترده ای از پوشش های سطحی صفحات گچی و تخته های الیاف گچ را ارائه می دهد.

از جمله آنها با روکش چوب واقعی، چاپ دکور، چاپ دیجیتال یا رنگ است. با این حال، این محصولات با تأکید ویژه ای بر حفاظت از آتش و صوت تولید می شوند. بر اساس سالها تخصص ما در زمینه تولید تخته های الیاف گچ با چگالی بالا و در نتیجه بسیار مقاوم، به معنای ایده های پیشگام و خلاقانه ای برای افزایش کاربرد محصولات کناف در دکوراسیون داخلی است.

محصولات شرکت شهام دیزاین خود را در هر کجا که به تداوم بصری و امنیت سیستم نیاز باشد، ثابت می کنند. به عنوان مثال در ساختمانها و اماکن عمومی، در بخش بهداشت، فروشگاه ها، آموزشگاه ها، هتل ها یا صنعت غذا. ما کیفیت طراحی را به عنوان فرایندی که با ایجاد دکوراسیون داخلی خود به طور فعال شکل می دهیم درک می کنیم.

شما می‌توانید یک طراح داخلی را استخدام کنید تا شما را در تغییر شکل منزل یا محل کارتان یاری کند و همچنین حداکثر میزان استفاده از فضایی که دارید را به دست آورید. در عین حال باید به این نکته توجه داشت که طراحی هیچ گونه خطرات امنیتی برای محیط پروژه ایجاد نکند.

هنر ترکیب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر ترکیبی تلقی می‌شود، زیرا به طراحانی نیاز دارد تا قطعات مختلف را گرد هم آورد تا ظاهری شیک را شکل دهند. اغلب روزها طول می‌کشد تا یک دکوراسیون داخلی تکمیل شود، چرا که در بسیاری از موارد جزییات فراوانی در این کار وجود دارد.

طراحی داخلی آن چیزی است که بسیاری تمایل دارند آن را به یک حرفه تبدیل کنند، دقیقا همان چیزی که شما به دنبالش هستید. اکثر طراحان داخلی با تبدیل شدن از دستیار به یک طراح حرفه ای، به صورت مستقل شروع به فعالیت در این کسب ‌وکار می‌کنند.

بسیاری از مردم از عبارت "طراحی داخلی” و "دکوراسیون داخلی ” به جای یکدیگر استفاده می‌کنند، اما این حرفه‌ها در موارد بسیاری متفاوت هستند. طراحی داخلی هنر و علم درک رفتار مردم برای ایجاد فضاهای کاری در داخل یک ساختمان است. تزیین، مبله کردن یا آراستن فضایی با وسایل و متریال های شیک یا زیبا است.

به طور خلاصه، طراحان داخلی ممکن است کار تزیینات نیز انجام دهند، اما دکوراتور ها طراحی نمی‌کنند. شرکت شهام دیزاین سال هاست در زمینه دکوراسیون داخلی و به عنوان عاملیت کناف و نمایندگی کناف ایران در کشور فعال بوده و با استفاده از کارشناسان و طراحان مجرب بهترین خدمات حوزه دکوراسیون را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

طراحی در دکوراسیون داخلی

طراح داخلی راه‌حل‌های فنی و خلاقانه ای را در یک سازه بکار می‌گیرد که کاربردی، جذاب و مفید برای کیفیت زندگی و فرهنگ ساکنان است. طراحی و هماهنگی دکوراسیون داخلی با پوسته ساختمان و تایید موقعیت فیزیکی و بافت اجتماعی پروژه.قطعا باید هماهنگی داشته باشد. طراحی باید به مقررات و الزامات قانونی پایبند بوده و اصول پایداری محیط‌زیست را نیز مورد تشویق قرار دهد.

فرآیند طراحی داخلی شامل یک روش نظام ‌مند و هماهنگ از جمله مجموعه تحقیق، تحلیل و ادغام دانش در فرآیند خلاق، برای ارضای نیازها و منابع مشتری است. در این میان به ندرت طراحی و دکوراسیون داخلی با تزیین اشتباه گرفته می‌شود. یک تصور غلط که با تعدادی از تعصبات و سوتفاهم‌ها پر می‌شود. انتخاب پوشش و رنگ‌ها در حقیقت یک جنبه مهم از طراحی داخلی است. اما این تنها مشخصه آن نیست.

 
در عین حال، طراحی داخلی باید به شرایط راحتی (چه گرمایی، نورپردازی یا آکوستیک)، و همچنین مهندسی برگشت پذیری، که بهترین ابعاد را تعیین می‌کند، توجه کند.

تمامی این موارد در کلیه خدمات دکوراسیون مجموعه شهام دیزاین وجود دارد. اثاثیه و اشیا و در نهایت، ویژگی پوشش‌ها و مواد، بخش اصلی طراحی و دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهد، اما اهمیت کمتری ندارد. این تماس نهایی، صورت پروژه را ساخته و چشم‌انداز طراح را به همراه خواسته‌ها و نیازهای کاربران ارسال می‌کند.

طرح کلی یک پروژه به طور خلاصه، بررسی و تجزیه و تحلیل موقعیت تجهیزات، مبلمان و اشیا، چه ثابت و چه متحرک، در فضایی که طراحی باید در آن صورت بپذیرد، می‌باشد. یک توزیع مناسب می‌تواند:
• بهبود فضای کار را سازماندهی کند
• مکان‌هایی برای دوام و قوام طرح ایجاد کند
• سلسله‌ مراتبب برای اجزا موجود در فضای کار تولید کند

به خصوص در برنامه‌های با معماری باز و حتی سنتی، جایی که طراح دارای آزادی بیشتری است، آن چیدمان های داخلی برای عملکرد مناسب پروژه ضروری هستند. برخی طراحان با کاهش مناطق وسیعی از فضای باز و استفاده از عناصر ساختاری، مبلمان و پانل‌های متحرک به منظور ایجاد یک چیدمان خوب، طراحی برنامه‌های سلسله مراتبی را به چالش کشیدند، البته طراح داخلی باید استانداردهای دسترسی‌پذیری، مسیرهای فرار در حوادث و حداقل ابعاد اتاق را مد نظر قرار دهد. در هر حال مقدار زیادی از ادبیات توصیف ابعاد مناسب برای هر نوع کاربری فضایی وجود دارد.

مشتریان گرامی، شما می توانید با استفاده از تجارب مجموعه شهام دیزاین که عاملیت کناف و نمایندگی کناف ایران را در اختیار دارد و تاکنون بهترین تجارب را برای ابعاد مختلف از مکان ها از آشپزخانه‌های صنعتی گرفته تا سالن های کنفرانس به دست آورده‌است، جز بهترین ها باشید.

با این حال، با افزایش فزاینده شهرها، در خانه‌های کوچک شروع به نادیده گرفته شدن این حداقل استانداردها شد که نشان می‌دهند که قوانین می‌توانند به دقت شکسته شوند. ضروری‌ترین مورد برای درک این نکته این است که نیاز به فضا و کاربر آن به منظور پیشنهاد چیدمان های کاربردی و مناسب برای هر سناریوی متفاوت است.

 

تلفن تماس شهام دیزاین :

66125971

88528044

09126164719

09375312301

:
:
:
آخرین اخبار