تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۱۶۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال ملی حفاری برابر حریفش به برتری رسید
  تیم فوتسال ملی حفاری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود به برتری رسید.

 تیم ملی حفاری عصر سه‌شنبه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم سن ایچ ساوه در اهواز بود که این دیدار با برتری چهار بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

تیم های سن ایچ و ملی حفاری در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در مکان‌های سوم و ششم جدول رده‌بندی گروه ب مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

تیم ملی حفاری در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و با استفاده از تجربه بازیکنانش موفق شد ۲ گل به حریف بزند، اما سن ایچ نتوانست از اندک موقعیت‌های خود بهره لازم را ببرد.

در نیمه دوم بازیکنان ملی حفاری باز هم برتری خود را به حریف دیکته کردند و گل های سوم و چهارم را به ثمر رساندند. تیم سن ایچ در اواسط نیمه دوم یکی از گل های خورده را جبران کرد. دروازه بان تیم سن ایچ چندین موقعیت گلزنی را از ملی حفاری گرفت.

میلاد صفی خانی سه گل و سینا ممبینی یک گل برای ملی حفاری به ثمر رساندند و پژمان بهادیوند برای سن ایچ گلزنی کرد.

بازی دور رفت این ۲ تیم با برتری ۹ بر پنج سن ایچ ساوه به پایان رسیده بود. ملی حفاری در این فصل تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده و این موضوع نارضایتی هوادارانش را به همراه داشته است.

تیم ملی حفاری که در دوره گذشته این مسابقات، مقام هشتم جدول لیگ برتر را کسب کرده بود، با این برد ۱۱ امتیازی شد و در مکان ششم جدول گروه ب مسابقات باقی ماند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار