تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوازی: می‌توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم اما بی‌دقت و بدشانس بودیم
 مربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی شد تیمش در مصاف با فولاد خوزستان به دلیل بی‌دقتی و بدشانسی فرصت جبران نتیجه را از دست داده است.

  محمد نوازی بعد از شکست دو بر صفر شهر خودرو مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: بابت این برد به تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. در ادامه باید به جامعه ورزش و هنر برای درگذشت میناوند و انصاریان تسلیت بگویم. همچنین باید سالگرد شهادت شهدای چوار را هم گرامی بداریم، فوتبالیست‌های ما که در زمین فوتبال به شهادت رسیدند. در مورد بازی هم باید بگویم بازی خوبی بود و باز هم به فولادی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در ادامه راه نیز موفق باشد.

وی اضافه کرد: بر اثر دو اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم جبران کنیم، ولی بی‌دقت بودیم و بدشانسی آوردیم. در این بازی بچه‌ها واقعاً از جان مایه گذاشتند و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم، ولی روی بدشانسی به ما در این بازی رو کرد. فولاد کلاً دو سه موقعیت داشت که دو موقعیتش را روی اشتباه خودمان به گل تبدیل کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مربی شهر خودرو درباره روند نتیجه‌گیری این تیم در فصل بیستم لیگ برتر تصریح کرد: نسبت به توانایی و بازیکنانی که داشتیم در خیلی از بازی‌ها لطمه خوردیم. در این بازی داوری اصلاً خوب نبود و به نفع ما سوتی زده نشد. آقای نکونام سه بار قصد تعویض داشت، ولی تعویض را نگه داشت و بازی از جریان افتاد. وقت اضافه پنج دقیقه گرفته شد، ولی باید سؤال کرد چگونه این زمان را محاسبه کردند؟ برای سایر تیم‌ها 89 و 10 دقیقه گرفته می‌شود، ولی برای ما که سه بار تیم حریف تعویض‌هایش را لب خط برگرداننده پنج دقیقه گرفته می‌شود! داور در خیلی از صحنه‌ها عقب بود و نمی‌دانیم چگونه قضاوت می‌کنند. یک تیم با این وضعیت لطمه می‌خورد. این همه هزینه می‌کنیم و رفت و آمد داریم، ولی چه کسی باید جوابگو باشد؟ این همه زحمت می‌کشیم، ولی در آخر هیچ.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار