تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۱۶۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکره سرمربی نفت مسجدسلیمان با یک تیم لیگ برتری تکذیب شد
 مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص مذاکره سرمربی این تیم با ذوب آهن گفت: این موضوع تنها شیطنت برخی از رسانه‌ها بود و رسما مذاکره سرمربی نفت مسجدسلیمان با باشگاه ذوب آهن را تکذیب می‌کنم.

مهران حسنوند با بیان اینکه سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم، با قوت به کارش در نفت مسجدسلیمان ادامه می‌دهد و جای هیچ نگرانی نیست افزود: شرایط تیم مسجدسلیمان بسیار خوب است و سعی می‌کنیم در نیم فصل نقاط ضعف و قوتمان را تقویت کنیم.

هفته آینده تا ۵۰ درصد دستمزد بازیکنان پرداخت می‌شود

وی در خصوص پرداخت دستمزد بازیکنان این تیم گفت: با هماهنگی انجام شده تا هفته آینده دستمزد بازیکنان طبق قراردادشان پرداخت می‌شود. تاکنون ۲۰ درصد از دستمزد آنها پرداخت شده و تا پایان نیم فصل ۳۰ درصد دیگر را پرداخت می‌کنیم.

وی در خصوص بازی این هفته تیم مسجد سلیمان مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: تلاش می‌کنیم رقابت‌های نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم هر چند بازی سختی داریم و نباید حریف را دست کم بگیریم.

حسنوند گفت: تاکنون نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و با ۱۸ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم. ما در تمام بازی‌ها به دنبال کسب امتیاز هستیم و بازیکنانمان بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شده‌اند. امیدوارم در نیم فصل دوم با کمک سایر مسوولان بتوانیم نتایج بهتری کسب کرده و نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری از جدول را اختیار کنیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه ۲۵ بهمن به مصاف تیم آلومنیوم اراک می‌رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار