تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۱۵۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشکده اصول دین:
ذلت ترامپ آغاز سقوط آمریکا است
  رییس دانشکده اصول دین کشور و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ذلت ترامپ آغاز ذلت و سقوط آمریکا است.

  آیت‌ا... محسن اراکی روز چهارشنبه در آیین آغاز ساخت دبیرستان علامه عسکری دزفول افزود: برنامه ترامپ این بود که رییس جمهور دایمی آمریکا شود زیرا  دستاوردهای زیادی برای آمریکا و عربستان داشت با این وجود نتوانست یک دوره دیگر تاب آورد.
وی ذلت ترامپ را یکی از دستاوردها و پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت خدا از ایران اسلامی دانست و گفت: کشورمان چهار سال تحریم سخت را پشت سرگذاشته اما سربلند است.

وی ادامه داد: اکنون نیز دانشمندان دنیا به تدریج اقرار می‌کنند واکسن کرونای ساخت ایران به عنوان یکی از بهترین واکسن‌های دنیا است.
رییس دانشکده اصول دین کشور افزود: دانش ایرانی یک دانش سربلند است که در زمینه‌های  پزشکی و هوا فضا سربلند بیرون آمده و افتخارات زیادی کسب کرده است. 
عضو مجلس خبرگان رهبری به اقتدار ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز سربلندان و سرداران ما برای سوریه امنیت می‌آورند، به فلسطینی‌ها عزت می‌بخشند، یمنی‌ها با اتکای رزمندگان ما پیروز می‌شوند که اینها همه نشانه‌های لطف خدا نسبت به انقلاب اسلامی است.
آیت‌ا... اراکی  در بخش دیگری از سخنان خود سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و افزود:هر آنچه مربوط به زندگی پاک انسان هاست از خانه حضرت فاطمه (س) است.
به گزارش ایرنا کار ساخت دبیرستان دوره دوم علامه عسکری در دزفول در ۲هزار متر مربع زیربنا آغاز شد. هزینه ساخت این مدرسه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده که توسط خیران تامین می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار