تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۱۵۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خلیفه‌اصل: دیگر نمی‌دانیم باید چه‌کار کنیم
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با گله مندی نسبت به داوری، گفت: به خدا دیگر نمی دانیم باید چه کار کنیم.

امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال، اظهارکرد: امروز یک بازی فیزیکی مقابل شاهین بوشهر داشتیم که متاسفانه بدون گل به پایان رسید.

  وی بیان کرد: من فکر می کنم مجددا اشتباهات داوری گریبان گیر استقلال خوزستان شد. هفته گذشته در دیدار با تیم هوادار در حالی داور یک ضربه پنالتی به سود حریف اعلام کرد که یک درصد هم پنالتی نبود و کارشناسان هم اذعان داشتند که اصلا پنالتی نبود. امروز نیز در اهواز همان اتفاقی که در دیدار با هوادار رخ داد، برای ما در محوطه جریمه تیم شاهین به وجود آمد که قطعا پنالتی بود اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. من فیلم را هم دیدم و باید پنالتی اعلام می شد که متاسفانه داور خیلی راحت چشم پوشی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: به خدا دیگر نمی دانیم باید چه کار کنیم، با حریف بازی کنیم و بجنگیم یا با تیم داوری؟ وقتی در شهر خودمان این قدر راحت برای ما پنالتی را نمی گیرند، من دیگر نمی دانم چه کار کنم. تمام سعی و تلاش مان را می کنیم و موقعیت هم ایجاد می کنیم ولی همین سوت ها تعیین کننده است. من واقعا از داوری گله دارم. تاکنون داوری ۹ امتیاز از استقلال خوزستان گرفته است. اگر چهار تا پنج امتیاز از این ۹ امتیاز را به ما می دادند، قطعا در صدر جدول بودیم.

وی افزود: از داوران عزیز خواهش می کنم، بیشتر دقت کنند. دارند با روح و روان یک مجموعه بازی می کنند. ما یک تیم صنعتی هستیم که واقعا بودجه ما کم است و با کمترین بودجه استقلال خوزستان را بسته ایم و بعد با یک اشتباه داور، سه امتیاز از ما کسر می شود و تحت فشار قرار می گیریم. از دپارتمان داوری خواهش می کنم در چیدمان داوران بیشتر دقت کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار