تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۱۵۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول: اقتدار ایران اسلامی مرهون دوراندیشی امام خمینی(ره) است
  فرماندار ویژه دزفول ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نعمت آسایش، اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون دوراندیشی و دید بلند امام خمینی (ره) است.

  علی فرهمندپور روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد موسوی دزفول افزود: در آستانه آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد تبلور نور انقلاب با موشک‌های سپاه هستیم. 
وی با بیان اینکه می‌توان از بند بند سخنان امام راحل(ره) کتاب‌ها نوشت، ادامه داد: اکنون پابه پای سایر کشورها واکسن کرونا می‌سازیم و با اجرای طرح قاسم سلیمانی آمار کرونا را کاهش داده‌ایم که همه از برکت‌های انقلاب اسلامی است.
فرماندار ویژه دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله قاضی دزفولی که نقش زیادی در دوران انقلاب در دزفول داشت، گفت: امیدواریم در شرایط سخت اقتصادی بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با تبریک دهه فجر اظهارداشت: شهدا با خون پاک خود این عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی بر ضرورت بازخوانی تاریخ ملت ایران تاکید کرد و افزود: ملتی که توانست در برابر ظلم بایستد و با خون جوانانش آزادی به دست آورد باید قدر انقلاب را بداند.
وی ایثارگری جوانان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: ایثارگری جوانان و جانفشانی رزمندگان و شهدا باید برای نسل جدید و دانش آموزان ترسیم شوند زیرا دشمن به دنبال بی‌ارزش کردن آنها در بین ملت است.
امام جمعه دزفول اظهارداشت: دشمن به دنبال این است که دستاوردهای انقلاب را کمرنگ و مشکلات را پررنگ کند که دست اندرکاران  تعلیم و تربیت باید به این نکته توجه داشته باشند.
وی افزود: ملت ایران توانست با همبستگی و انسجام بر رژیم طاغوت غلبه کند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشورمان به ارمغان آورد. 
حجت الاسلام قاضی دزفولی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله قاضی دزفولی گفت: ایشان با تمام وجود انقلاب را قبول داشت و همیشه مدافع اسلام و ولایت بود؛ مردم دزفول مدیون این شخصیت‌ها و سرمایه‌های معنوی هستند. 
وی افزود: مشکلات اقتصادی زیادی نیز در کشور وجود دارد که اگر گفتمانی که امام راحل برای ما به ارمغان آورد رعایت شود به طور قطع این مشکلات برطرف می‌شوند.
امام جمعه دزفول با تاکید بر ضرورت مردم سالاری دینی و اسلامی به مردم توصیه کرد افرادی را انتخاب کنند که گفتمان دینی را در عمل قبول داشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار