تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۱۵۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فولاد خوزستان: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نیمکت تیم پیکان حواشی زیادی دارد، آنها چون برنامه‌ای غیر از پرتاب اوت دستی ندارند شلوغ کاری می‌کنند.

  حمید رجبی شامگاه شنبه پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در اهواز بیان کرد: ما برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم به همین دلیل خط کشی زمین بزرگ‌تر بود. ما یک ماه آینده باید در آسیا بازی کنیم و زمین را برای آن مسابقات آماده کردیم. وقتی ناظر بازی گفت زمین باید کوچک شود از آن استقبال کردیم.

وی افزود: یک بازی سراسر حمله را داشتیم در حالی که تیم پیکان با چند لایه دفاعی بازی می‌کرد. در شهر اهواز همه تیم‌ها برای نباختن می‌آیند و با ۹ نفر دفاع می‌کنند که کار را سخت می‌کند. 

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از خودمان ناراضی هستیم گفت: با پیروزی در این دیدار می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم اما حیف که محقق نشد. در ۱۶ بازی گذشته همه تیم‌ها برای تک امتیاز به اهواز آمدند و در ادامه لیگ کار سختی داریم.

وی در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: قضاوت داور بازی به نسبت خوب بود اما معتقدم داوران باید در خصوص وقت‌های اضافه بین ۲ نیمه بیشتر دقت کنند و مانع از وقت تلف کردن تیم‌ها شوند.

رجبی در پاسخ به این پرسش که چرا به سمت نیمکت پیکان نرفتید گفت: در هفته‌های گذشته خیلی از تیم‌ها به سمت نیمکت پیکان نرفتند که باید دلیل آن را جویا شد. پیکان یک تیم خوب و با امکانات زیاد مثل زمین چمن اختصاصی، استخر و سالن‌ متعدد است و کار در آنجا خیلی راحت است اما در این فصل نیمکت این تیم با بیشتر تیم‌ها چالش داشته است.

وی افزود: تیم پیکان در عمل در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و باید از این تساوی جشن بگیرد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان عصر روز شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار