تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۱۵۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی ماهشهر در مسابقات دوگانه خوزستان
  رقابت‌های دوگانه خوزستان با قهرمانی تیم ماهشهر به پایان رسید.

سیروس حیدری، دبیر هیات ورزش‌ سه‌گانه خوزستان  اظهارکرد: مسابقات قهرمانی دوگانه خوزستان، انتخابی کشوری روز گذشته (دهم بهمن‌ماه) به میزبانی هیات سه‌گانه ماهشهر برگزار شد. بیش از ۵۰ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات در رشته‌های دو و میدانی و دوچرخه‌سواری با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، بندر ماهشهر مقام اول را کسب کرد، منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) بندر ماهشهر در رده دوم قرار گرفت و شوشتر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات ورزش‌ سه‌گانه خوزستان گفت:‌ در بخش انفرادی نیز در رده سنی نونهالان ابوالفضل رحیمی، پارسا رنجبری و محمدعلی عباس‌زاده هر سه نفر از ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند، در رده سنی جوانان، یاسر افگاره و محمدرضا خیام‌زادگان هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و رضا احمدی از شوش مقام سوم را کسب کرد و  در رده سنی بزرگسالان نیز خلیل زنگویی، عبدالعالی شدیدی و جلیل زنگویی همگی از ماهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با گله‌مندی از عدم پوشش این رقابت‌ها توسط صدا و سیما، عنوان کرد: باتوجه به این‌که رقابت‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد و پس از همه‌گیری کرونا نیز اولین مسابقه برگزار شده توسط هیات سه‌گانه استان بود، انتظار داشتیم صدا و سیما و رسانه‌های استان بیشتر به این موضوع بپردازند که به این صورت نشد.

حیدری بیان کرد: سطح مسابقات عالی بود و جا دارد از آقای دیلمی رییس هیات سه‌گانه ماهشهر که با دست خالی و با کمک دوستانش و به صورت خودجوش این مسابقات را در سطح بسیار خوب برگزار کرد، تشکر کنم. این مسابقه نیز اولین میزبانی ماهشهر طی حدود ۱۰ ماه اخیر بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار