تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور یک ماهه سرمربی تیم‌ملی کبدی در خوزستان با هدف آموزش
 رییس هیات کبدی خوزستان گفت: سرمربی تیم ملی کبدی با هدف آموزش و ارتقای سطح فنی مربیان و ورزشکاران به خوزستان سفر می کند.

کمال سعدی آل‌کثیر اظهارکرد: آقای مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی ایران با حضور در خوزستان، از دهم بهمن ماه کار خود را آغاز می کند و با حضور در شهرستان های مختلف، یک کارگاه دانش افزایی برای مربیان و ورزشکاران همان شهرستان برگزار می کند و سپس به آموزش و استعدادیابی بازیکنان در آن شهرستان می پردازد. در نهایت نیز یک لیست کلی از تمام بازیکنان شهرستان های استان توسط آقای مازندرانی تهیه و بازیکنان مستعد برای اردوهای تیم منتخب امید خوزستان نیز فراخوانده خواهند شد.

وی با بیان این که سرمربی تیم ملی به مدت یک ماه در خوزستان خواهد بود، افزود: سپس انتخاب نفرات اصلی تیم کبدی امید استان نیز زیر نظر و مشاوره فنی سرمربی تیم ملی خواهد بود و بعد نیز تیم منتخب امید کبدی خوزستان به مدت ۲۰ روز زیر نظر آقای مازندرانی و مربیان استان، برای مسابقات قهرمانی امید کشور آماده خواهد شد.

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: همچنین مربیان استان زیر نظر آقای مازندرانی به سطح فنی روز دنیا دست پیدا خواهند کرد. در حال رایزنی با آقای مازندرانی هستیم که او را برای مدت چند ماه در استان داشته باشیم تا بتوانیم از تجربیات و سطح فنی او در تمام سطوح استفاده کنیم. همچنین جا دارد از آقای سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان که همیشه حامی ما بودند و نگاه خوبی به کبدی داشته است، تشکر کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار