تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۲۱۵۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبکه دیتای خانگی مشترکان در شهرهای شمالی خوزستان ارتقا یافت
  مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرهای شمالی خوزستان با انجام عملیات فنی و برقرار کردن  لینک ۱۰GE جدید بر بستر سیستم انتقال بهبود و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: پس از همه‌گیری ویروس کرونا،  استفاده از خدمات و شبکه مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی مردم امری ضروری و  اجتناب ناپذیر شده است، در همین راستا به منظور پایداری شبکه و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، عملیات بهبود و ارتقای اینترنت پهن خانگی در شهرستان‌های دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت. 
وی گفت: با تلاش کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان عملیات ارتقای شبکه دیتای مشترکان در این شهرستان ها با برقرار کردن لینک ۱۰GE جدید( ۱۰ گیگا بایت) بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند انجام شد. 
فلاح زاده ادامه داد: با زیاد شدن پهنای باند و ارتقای شبکه دیتا، مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتا بهره‌مند شدند. 

با توسعه شبکه مخابراتی در زمان شیوع ویروس کرونا، بستر ارتباطات مورد نیاز جامعه تامین شده و بنا به شرایطی پیش آمده، بیشتر فعالیتهای روزانه مردم با استفاده از شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی انجام می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار