تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۱۵۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵ کمیته بزرگداشت دهه فجر در آبادان تشکیل شد
 معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: ۱۵ کمیته برای هرچه بهتر برگزار َشدن ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شده است.

  محمد طاهری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در فرمانداری ویژه آبادان بیان کرد: کمیته‌ها شامل کمیته ورزش و جوانان، بانوان و خانواده، رسانه و فضای مجازی، روابط عمومی، ایثار و شهادت، دانش‌آموزی و فرهنگیان، کودک و نوجوانان، قرآن و انجمن‌های مذهبی، مساجد، کارگری و کارآفرینی، اصناف و بازار، حوزه و روحانیت، دانشگاهیان، فرهنگی و هنری و روستاییان و عشایر است.

وی افزود: برنامه‌های امسال دهه فجر در آبادان با رویکرد مردمی، فرهنگی و اجتماعی و با در نظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: کارگروه‌های ستاد دهه فجر با اجرای برنامه‌های با محتوا، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر را فراهم کنند.

طاهری با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دوره فراگیری ویروس کرونا بیان کرد:در این ایام باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسایل بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، کشتی نجات از ظلم، تحقیر، نفوذ اجانب، نابودی فرهنگ کهن ایران و بی‌حرمتی به شعایر دینی بود و به لطف الهی توانست با عبور از تمام خطرات و تلاطم‌ها به آرامش و اقتدار برسد.
معاون عمرانی فرمانداری آبادان افزود: امروز به لطف الهی کشتی انقلاب اسلامی هم خودش صاحب آرامش و سکینه شده و هم کشورهای همجوار به لطف این کشتی دارای امنیت و ثبات هستند و شر داعش از ام القرای ایران اسلامی ریشه کن شد و  به دنبال آن طرح خروج امریکا از منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و درحال اجراست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار