تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۱۵۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت کرونا در بهبهان به مرحله هشدار رسید
فرماندار بهبهان گفت: وضعیت کرونا در شهرستان به مرحله هشدار رسید و ۴۰ درصد میزان مراجعه حضوری و ۱۵ درصد میزان بستری‌ها درخوزستان افزایش پیدا کرده است.
 فرماندار شهرستان بهبهان گفت: وضعیت کرونا در شهرستان به مرحله هشدار رسید و  ۴۰ درصد میزان مراجعات حضوری و ۱۵ درصد میزان بستری‌ها در سطح خوزستان افزایش پیدا کرده است و در حوزه بازرسی ها، وضعیت خوب است، اما بازرسی‌ها پراکنده هستند که انتظار داریم هماهنگ‌تر شود.

او بیان داشت: هرجا اصول بهداشتی رعایت نشد و لازم بود که مکان مورد نظر پلمب شود، بدون اغماض انجام شده است و اعلام رنگ بندی جدید باعث شده است مردم تا حدودی بیخیال شوند و رعایت کردن‌ها کم‌تر شود.

زمانی اصل افزود: پیک چهارم، بسیار خطرناک‌تر از پیک‌های قبلی خواهد بود و تعطیلی آرامستان فعلا خلاف مصوبه‌های استانی است، اما اگر احساس نیاز کردیم حتما مجددا تعطیل خواهیم کرد و در بحث تالار‌ها نظارت‌ها دقیق‌تر خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهبهان ادامه داد: خرید ماسک فقط از تولید کننده‌های داخل شهرستان خواهد بود که ماسک‌های استاندارد تولید می‌کنند و بخشداران در روستا‌ها بر روی برگزاری مراسم ها مدیریت بیشتری کنند، هر کس که رعایت نکند برخورد شدید نمایند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار