تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۱۵۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از مصدومان حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی سردشت دزفول چه خبر؟
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی اهواز آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در بخش سردشت دزفول را تشریح کرد.
پیمان نجاتی رئیس بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی اهواز در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در بخش سردشت دزفول گفت: در آتش سوزی ۶ نفر شامل ۳ معلم و ۳ دانش آموز که از اهالی بومی منطقه بودند دچار سوختگی شدید شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان آیت الله طالقانی بستری و تحت درمان هستند، افزود: یونس سواد الیاسی با ۱۵ سال سن و ۲۴ درصد سوختگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش ICU به سر می‌برد.

نجاتی بیان داشت: علی عیسی پره که جزو معلمان حادثه دیده است، ۵۰ سال سن دارد و دچار ۱۷ درصد سوختگی شده و در بخش مردان بستری است و وضعیت مطلوبی دارد، اما امین الیاسی که از دانش آموزان منطقه است، دچار ۸۸ درصد سوختگی شده و هم اکنون در بخش BICU بیمارستان آیت الله طالقانی تحت مراقبت و درمان است و شرایط مطلوبی ندارد.

به گفته رئیس بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی اهواز، مجید مرادی یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی است که با ۳۶ سال سن و ۲۷ درصد سوختگی در شرایط خوبی به سر می‌برد و رضایی یکی دیگر از معلم‌ها به بیمارستان اصفهان منتقل شده است.

شامگاه دوشنبه نیما همتی با ۱۵ سال سن و ۵۴ درصد سوختگی جان خود را از دست داد.

هفته گذشته مدرسه کانکسی در منطقه سردشت دزفول دچار صاعقه زدگی و به عبارتی دیگر به دلیل نشت گاز پیک نیک دچار آتش سوزی شد و ۳ معلم و ۳ دانش آموز دچار سوختگی شدند و به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز انتقال یافتند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار