تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۱۴۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال ملی حفاری برابر سایپا به برتری رسید
  تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشور در مصاف با حریف پایتخت نشین خود به برتری رسید.

 دیدار تیم‌های ملی حفاری و سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در اهواز برگزار شد که در نهایت با برد یک بر صفر ملی حفاری به پایان رسید.

فصل گذشته دیدار تیم های ملی حفاری و سایپا در مرحله پلی آف با برتری تیم سایپا به پایان رسید که مانع از رسیدن ملی حفاری به دیدار نهایی شد و این موضوع انگیزه شاگردان مینا بارانی را برای برد در این دیدار دوچندان می کرد.

در نیمه اول ۲ تیم بازی پایاپایی ارائه دادند و موقعیت های اندکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم فشار حملات تیم سایپا روی دروازه حریف بیشتر شد و چندین موقعیت خوب گلزنی روی دروازه حریف داشت اما نتوانست قفل دروازه ملی حفاری را باز کند. 

تیم حفاری که نمیخواست سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست دهد در اواسط نیمه دوم بارها به دروازه سایپا نزدیک شد تا اینکه در دقیقه ۱۲، مهسا کمالی  تنها گل این دیدار را به سود ملی حفاری به ثمر رساند.

در ادامه تیم سایپا که به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بود فشار حملاتش را بیشتر کرد تا اینکه در دقایق پایانی بازی صاحب یک موقعیت پنالتی شد که بازیکنان و کادر فنی ملی حفاری نسبت به تصمیم داور معترض بودند.

طاهره مهدی پور دروازه بان با استعداد ملی حفاری که در طول بازی چندین موقعیت گلزنی را از حریف گرفت، با یک واکنش استثنایی ضربه پنالتی حریف را مهار کرد تا ملی حفاری برنده این دیدار باشد.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حفاری در پایان بازی جشن شادی گرفتند. تیم ملی حفاری در بازی هفته گذشته به پیروزی رسیده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار