تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ساخت سه مدرسه خیرساز در حاشیه اهواز
  ساخت سه مدرسه ۶ کلاسه در ناحیه چهار اهواز در راستای طرح آجر به آجر (طرح مشارکت همگانی برای ساخت مدرسه)، روز دوشنبه طی آیینی در سه منطقه حاشیه اهواز آغاز شد.

 مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان دوشنبه در حاشیه این آیین در کوی سیاحی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این مدارس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران در ناحیه چهار اهواز ساخته می شوند.

علی قربانی ادامه داد : این مدارس با مجموع ۹۰۰ متر مربع زیر بنایی و یک هزارو ۵۰۰ متر مربع  مساحت ساخته خواهند شد .

وی افزود : اقدامات مناسبی  برای ساخت مدارس  در مناطق محروم ، روستایی و حاشیه اهواز صورت گرفته که لازم است با توجه به رشد جمعیت به امر مدرسه سازی توجه بیشتری شود .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطر نشان کرد : این مدارس در سه منطقه کوی سیاحی ، کوی مندلی و کوی سادات اهواز همزمان ساخته می‌شوند .

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این آیین گفت : از ریلی که در شرح دین مقدس اسلام اعلام شده است فاصله گرفته ایم و امیدواریم با گذشت این چند سال از انقلاب ، بتوانیم به جایگاه اصلی خود برگردیم .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد ادامه داد : امروز موفق شده ایم که در مسیر حل مشکلات حاشیه شهر اهواز گام برداریم ، ولی حل کامل مشکلات این مناطق نیاز به تلاش و همت بیشتر دارد.

وی افزود : در حاشیه‌های شهر اهواز به شدت با مشکل کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم که با مشارکت همگانی و حمایت خیران باید تلاش کنیم بخش کوچکی از این نیاز را برطرف نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد : با کمک قرارگاه‌های جهادی ، سپاه پاسداران انقلاب و طلاب اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است که فعالیت آنها با دولت متفاوت و جدا می‌باشد ، که امیدواریم با تلاش بیشتر ، مشکلات آموزشی را در همه مناطق دور افتاده استان برطرف کنیم .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار