تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی خوزستان به درآمد ثابت نیاز دارد / در کشتی آزاد زنگ تفریح شده‌ایم
 یک مربی با تاکید بر این‌که کشتی خوزستان برای پیشبرد اهداف خود به درآمد ثابت و پایدار نیاز دارد، گفت: خوزستان در کشتی پایه مشکل دارد، ضمن اینکه متاسفانه کشتی آزاد استان زنگ تفریح سایر استان‌ها شده است.

اسکندر ایسوند  درباره وضعیت کشتی خوزستان، اظهارکرد: همه به اتفاق نظر عنوان می‌کنند که آقای ممتازان از روسای قبلی هیات کشتی خوزستان واقعا عملکرد خوبی داشت و موفقیت او به دلیل ارتباطات خوبش با دیگر مسئولان استان بود. واقعیت این است که برای کمک به کشتی باید ارتباطات خوب باشد تا هم حق کشتی‌گیران گرفته شود و هم وضعیت کشتی استان بهتر شود. البته در مجموع همه باید به کشتی خوزستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه کشتی خوزستان برای پیشبرد اهداف خود به درآمد ثابت و پایدار نیاز دارد، ادامه داد: کشتی خوزستان از قطب‌های کشتی کشور و آسیا است و کشتی‌گیران استان همیشه در میادین بین‌المللی روی سکو بوده‌اند اما این کشتی نیاز به توجه بیشتر دارد و از نظر اسپانسر باید فکری شود تا هیات کشتی خوزستان دارای یک درآمد ثابت باشد.

این مربی سازنده کشتی عنوان کرد: خوزستان در کشتی پایه مشکل دارد، ضمن اینکه متاسفانه کشتی آزاد استان زنگ تفریح سایر استان‌ها شده است و نباید بگذاریم کشتی آزاد به این سمت و سو برود. معتقدم با برنامه‌ریزی و یکسری راه‌حل‌های عملی می‌توان کشتی آزاد را تقویت کرد. 

وی بیان کرد: یک زمانی در کشتی فرنگی در هر وزن چهار پنج نفر را داشتیم و برای پوشیدن پیراهن تیم استان بین کشتی‌گیران تلاش بسیاری بود اما حالا در رده پایه و حتی بزرگسالان، کمی دچار تنزل شده‌ایم. به نظر من در آینده هر کسی که قرار است رییس هیات کشتی شود باید دارای برنامه بلندمدت باشد و در بحث زیرساختی کمک خوبی به کشتی استان کمک کند و دارای ارتباطات بسیار خوب با اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون و سایر استان‌ها باشد.

ایسوند در پایان با بیان اینکه کشتی خوزستان از نظر فنی نیاز به کار بیشتر دارد، گفت: واقعا برای کشتی خوزستان پشتوانه‌سازی نشده است و در مقوله استعدادیابی خلاء دیده می‌شود. ضمن این‌که در برخی اوزان پشتوانه‌سازی صورت نگرفته و خالی شده‌اند و این یک زنگ خطر است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار