تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۱۳۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال اهورا بهبهان برابر گیتی پسند مغلوب شد
  تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برابر حریف خود گیتی پسند مغلوب شد.

 تیم اهورا بهبهان عصر روز چهارشنبه درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم گیتی پسند در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید. 

۲ تیم اهورا بهبهان و گیتی پسند در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار برگشت فصل قبل ۲ تیم با نتیجه سه بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود که این موضوع انگیزه بازیکنان اهورا را برای برد در این دیدار دوچندان می‌کرد. 

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند اما در ادامه این تیم میهمان بود که گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه برای دومین بار دروازه اهورا را باز کرد تا ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم گیتی پسند گل سوم خود را به ثمر رساند و کار اهورا سخت تر شد؛ نماینده خوزستان در ادامه فشار حملاتش را بیشتر کرد اما در امر گلزنی موفق ظاهر نشد.

در این دیدار هاشم شیرعلی برای اهورا گلزنی کرد و قدرت بهادری هر سه گل گیتی پسند را به ثمر رساند. نماینده خوزستان سومین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند.

تیم اهورا بهبهان اکنون با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال جا گرفته است. همچنین تیم گیتی پسند با ۱۱ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار