تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخواه: سهراب مرادی شانس زیادی بری حضور در المپیک دارد
 سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: سهراب مرادی جزو بهترین نفرات ما در تیم ملی است و افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کرده و قطعا شانس زیادی بری حضور در المپیک توکیو دارد.

محمدحسین برخواه اظهار داشت: سهراب مرادی، کیانوش رستمی و سیدایوب موسوی سه وزنه بردار برجسته دسته ۹۶ کیلوگرم هستند که هر سه شانس حضور در المپیک را دارند اما اگر مرادی بتواند امتیاز لازم برای حضور در المپیک را کسب کند اولویت با این وزنه بردار خواهد بود.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در اهواز افزود: ما از فدراسیون درخواست کردیم که در یکی از مناطق جنوبی کشور اردو داشته باشیم و از آنجا که در بهمن ماه دمای هوا در اهواز ایده آل است، فدراسیون تصمیم گرفت اردوی تیم ملی را در این شهرستان برگزار کند.

خوزستان پایتخت وزنه برداری ایران 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: چند سالی است که خوزستان به پایتخت وزنه برداری ایران تبدیل شده و خیلی از مسابقات در این منطقه برگزار می شود که جا دارد از هیات وزنه برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر کنم. آنها همه جوره تلاش کردند که رشته وزنه برداری در سطح استان و کشور رونق داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اردو به نحو مطلوبی در حال برگزاری است و روزهای ابتدایی اردو را پشت سر می گذاریم. وزنه برداران با وضعیت خوبی وارد اردو شدند و این موضوع در عملکرد آنها موثر خواهد بود و تنها نگرانی ما در خصوص تست کرونا یک یا ۲ وزنه بردار بود. محمد زارعی پیش از شروع اردو به کرونا مبتلا شد که نتوانست در اردو حضور داشته باشد ولی میرمصطفی جوادی در حالی که به کرونا مبتلا بود متاسفانه با دیگر ورزشکاران از تهران به اهواز اعزام شد که امیدواریم دیگر نفرات به این ویروس مبتلا نشده باشند. آخر هفته تست دیگری از ورزشکاران گرفته می شود و امیدواریم مشکلی دیگر پیش نیاید.

برخواه عنوان کرد: وزنه برداران به نسبت اردوی اول، وضعیت بهتری دارند و امیدواریم تا پایان اردو تمامی وزنه برداران به سطح آمادگی خوبی برسند. سهراب مرادی در اردو حضور دارد ولی کیانوش رستمی در اردو غایب است و علت نبودش را باید از خود او بپرسید.

رضا دهدار شانس حضور در اردوی تیم ملی را دارد

وی در خصوص وضعیت ایوب موسوی وزنه بردار خوزستانی حاضر در اردو گفت: موسوی یکی از بهترین نفرات ما است ولی با یک آسیب دیدگی وارد اردو شد که امیدواریم هر چه زودتر بهبود یافته و در شرایط بهتری قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد غیبت رضا دهدار در این اردو افزود: ابتدا باید دید عملکرد دهدار در هفته دوم لیگ برتر به چه شکلی خواهد بود. او سال قبل یکی از نفرات خوب ما در مسابقات جهانی بود، طی صحبت هایی که با او داشتم قرار بر این شد در هفته دوم لیگ وزنه بزند و اگر وضعیت خوبی داشت حتما برای مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت می شود.

به گزارش ایرنا اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران از روز ۲۰ دی ماه در اهواز آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و المپیک توکیو آماده می کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار