تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ساخت‌های غیرمجاز آینده شادگان را با مشکل مواجه می‌کند
 سرپرست فرمانداری شادگان گفت: افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز، آینده شادگان را با مشکل مواجه خواهد کرد و برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر باید اراده وجود داشته باشد.

  امید صبری پور ظهر امروز دوشنبه در اولین جلسه «کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد فوری و مؤثر با ساخت‌وساز غیرمجاز» در شهرستان شادگان، اظهار کرد: با تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرقانونی در این شهرستان باید با جدیت برخورد شود تا در آینده با مشکلات اساسی در این خصوص مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه برخورد جدی و قانونی با متخلفان حوزه ساخت‌وساز غیرمجاز مسکن در شادگان لازم و ضروری است، افزود: برای انجام اقدامات مؤثر در زمینه پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری اراضی در این شهرستان، حمایت دستگاه‌ها به لحاظ معنوی، امکانات و نیروی انسانی ضروری است.

وی با بیان اینکه افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز، آینده شهرستان شادگان را با مشکل مواجه خواهد کرد، گفت: برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این شهرستان باید اراده وجود داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: ساخت‌وساز و تصرف غیرمجاز پیگرد قانونی دارد و ادارات دخیل در این امر اگر علیه متخلفان اعلام جرم نکنند، خودشان به عنوان مجرم شناخته می‌شوند و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

صبری پور خواستار فعال‌تر شدن کمسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری‌ها و ماده ۹۹ در بخشداری‌ها برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان شادگان شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار